Skupaj ustvarjamo lepe spomine
Agencija April 8 je za blagovno znamko Pampers pripravila dobrodelno akcijo s sloganom »Skupaj ustvarjamo lepe spomine«.
Pampers
Kratek opis akcije: Otroci v povprečju porabijo šest plenic dnevno, kar v obdobju do kahlice znese približno pet tisoč plenic oziroma več kot 1.000 evrov. To je za nekatere starše precejšen zalogaj, zato septembra v vseh prodajalnah dm v Sloveniji poteka dobrodelna akcija, ki bo razveselila mlade starše v finančni stiski. dm in Pampers bosta s pomočjo svojih kupcev dobrodelni organizaciji Anina zvezdica podarila eno najpomembnejših potrebščin družin z dojenčki in malčki – pleničke. Za dobrodelnost so kupci nagrajeni tudi z darilom – karticami za fotografiranje najmlajših. Kupci ob vsakem nakupu nad 15 evrov prejmejo enega od dveh paketov – paket zvezdica ali paket srček -, s katerima lahko dodatno popestrijo zabavne trenutke z malčki in ustvarijo nepozabne spomine.
V promocijo dobrodelne akcije so vključili tudi sodelovanje z mrežo nanovplivnežev – vsakdanjih uporabnikov družbenih omrežij z zmerno nadpovprečnim številom sledilcev, ki s sledilci delijo svoje iskreno mnenje o izdelkih, storitvah in akcijah. Glas o dobrodelni akciji se z ustvarjenimi fotografijami na družbenih omrežjih širi s ključniki #ustvarjamospomine, #pampersmame, #aninazvezdica in #dm.
Elementi akcije: gradiva na prodajnih mestih, aktivnosti na družbenih omrežjih, tiskani oglas, spletna stran
Predstavnici naročnika: Andreja Fras Martini in Martina Brec
Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar
Tekstopiski: Eva Bizjan in Darja Štukelj
Oblikovalka in ilustratorka: Žanin Tamše
Sodelovanje z nanovplivneži: Epidemic (Nika Kristina Butina)
Trajanje akcije: od 3. do 30. septembra 2019