pampers
Opaženo

Skupaj ustvarjamo lepe spomine

Agencija April 8 je za blagovno znamko Pampers pripravila dobrodelno akcijo s sloganom »Skupaj ustvarjamo lepe spomine«.

Kratek opis akcije: Otroci v povprečju porabijo šest plenic dnevno, kar v obdobju do kahlice znese približno pet tisoč plenic oziroma več kot 1.000 evrov. To je za nekatere starše precejšen zalogaj, zato septembra v vseh prodajalnah dm v Sloveniji poteka dobrodelna akcija, ki bo razveselila mlade starše v finančni stiski. dm in Pampers bosta s pomočjo svojih kupcev dobrodelni organizaciji Anina zvezdica podarila eno najpomembnejših potrebščin družin z dojenčki in malčki – pleničke. Za dobrodelnost so kupci nagrajeni tudi z darilom – karticami za fotografiranje najmlajših. Kupci ob vsakem nakupu nad 15 evrov prejmejo enega od dveh paketov – paket zvezdica ali paket srček -, s katerima lahko dodatno popestrijo zabavne trenutke z malčki in ustvarijo nepozabne spomine.

V promocijo dobrodelne akcije so vključili tudi sodelovanje z mrežo nanovplivnežev – vsakdanjih uporabnikov družbenih omrežij z zmerno nadpovprečnim številom sledilcev, ki s sledilci delijo svoje iskreno mnenje o izdelkih, storitvah in akcijah. Glas o dobrodelni akciji se z ustvarjenimi fotografijami na družbenih omrežjih širi s ključniki #ustvarjamospomine, #pampersmame, #aninazvezdica in #dm.

pampers2

Elementi akcije: gradiva na prodajnih mestih, aktivnosti na družbenih omrežjih, tiskani oglas, spletna stran

Predstavnici naročnika: Andreja Fras Martini in Martina Brec

Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiski: Eva Bizjan in Darja Štukelj

Oblikovalka in ilustratorka: Žanin Tamše

Sodelovanje z nanovplivneži: Epidemic (Nika Kristina Butina)

Trajanje akcije: od 3. do 30. septembra 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji