Skupaj v vsem. Mimovrste.com
Spletna trgovina Mimovrste.com je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo sporočiti, da je Mimovrste največje spletno nakupovalno središče v Sloveniji s širokim naborom izdelkov za številne želje in potrebe.
Mimovrste
Kratek opis akcije: Kot pravijo pri Mimovrste, združujejo vsaj pet različnih trgovin v eno samo, zato kupcu ni treba obiskati številnih (spletnih) trgovin. Širino in raznolikost ponudbe prikazujejo s posnetki številnih aktivnosti, ki jih lahko kupci s pomočjo izdelkov, ki jih najdejo v spletni trgovini, opravljajo doma skupaj z najbližjimi, kot so peka slaščic, telovadba, delo od doma, zabava z videoigrami, košnja trave in delo na vrtu. Na koncu oglasa se razkrije, da se vse te aktivnosti dogajajo v hiški, ki je simbol vsakega doma in hkrati glavni simbol akcije.
Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje
Predstavnici naročnika: Iva Marovt in Petra Bukovec
Direktor projekta: Martin Stariha
Vodja projekta: Katja Blaznik
Kreativni direktor: Tine Lugarič
Tekstopiska: Maja Burja
Oblikovalec: Matic Kozinc
Medijska agencija: OMD