mimo vrste
Opaženo

Skupaj v vsem. Mimovrste.com

Spletna trgovina Mimovrste.com je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo sporočiti, da je Mimovrste največje spletno nakupovalno središče v Sloveniji s širokim naborom izdelkov za številne želje in potrebe.

Kratek opis akcije: Kot pravijo pri Mimovrste, združujejo vsaj pet različnih trgovin v eno samo, zato kupcu ni treba obiskati številnih (spletnih) trgovin. Širino in raznolikost ponudbe prikazujejo s posnetki številnih aktivnosti, ki jih lahko kupci s pomočjo izdelkov, ki jih najdejo v spletni trgovini, opravljajo doma skupaj z najbližjimi, kot so peka slaščic, telovadba, delo od doma, zabava z videoigrami, košnja trave in delo na vrtu. Na koncu oglasa se razkrije, da se vse te aktivnosti dogajajo v hiški, ki je simbol vsakega doma in hkrati glavni simbol akcije.

Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Iva Marovt in Petra Bukovec

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Katja Blaznik

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalec: Matic Kozinc

Medijska agencija: OMD

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji