feel slo
Opaženo

Slovenija z novo komunikacijsko akcijo na National Geographicu

Z namenom dvigovanja zavedanja o Sloveniji kot zeleni, aktivni in zdravi destinaciji za petzvezdična doživetja so konec julija v medijih National Geographic začeli z novo večkanalno akcijo »Slovenska geografija avantur«.

Vsebinska akcija temelji na pripovedovanju zgodb s pomočjo vrhunskih videoposnetkov in fotografijami, ki jih je ustvaril Corey Rich, ki je med obiskom Slovenije posnel 2,5-minutni video in spremljajoče fotografije. Osupljivi posnetki so nastajali na več lokacijah: vodni športi na reki Savinji, kolesarjenje na Koroškem, pohodništvo na Mangartu, plezanje na Kraškem robu ter smučanje in deskanje na Voglu. Bogate vsebine so predstavljene na medijskih kanalih National Geographica.

Tokrat v ospredju manj prepoznane turistične destinacije

Slovenija je destinacija z izjemnimi naravnimi danostmi in raznolikimi pokrajinami, ki omogočajo aktivna doživetja 365 dni na leto. Slovenska turistična organizacija (STO) in National Geographic Creative Works so ustvarili multimedijske vsebine, ki prikazujejo te danosti kot idealne destinacije za doživetja na prostem. Vsebine se tokrat osredotočajo na manj prepoznane turistične destinacije. Podporna zgodba v članku Življenje v naravi opisuje tesno vez med Slovenci, njihovimi pokrajinami avantur, skrbjo za naravo, aktivnostmi v njej ipd.

Športni turizem kot krovna strategija

Direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak ob tem poudarja, da z akcijo nagovarjajo zahtevnejše goste, ki iščejo edinstvena aktivna doživetja v neokrnjeni naravi. »S tem sodelovanjem krepimo ugled in prepoznavnost Slovenije kot destinacije edinstvenih naravnih lepot, ki vabijo k aktivnemu oddihu. Aktivna doživetja na prostem in športni turizem sta tudi krovni komunikacijski tematiki slovenskega turizma v letošnjem in prihodnjem letu, prav tako jima posebno pozornost posveča tudi Strategija slovenskega turizma 2022-2028.«

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji