feel slo
Opaženo

Slovenija z novo komunikacijsko akcijo na National Geographicu

Z namenom dvigovanja zavedanja o Sloveniji kot zeleni, aktivni in zdravi destinaciji za petzvezdična doživetja so konec julija v medijih National Geographic začeli z novo večkanalno akcijo »Slovenska geografija avantur«.

Vsebinska akcija temelji na pripovedovanju zgodb s pomočjo vrhunskih videoposnetkov in fotografijami, ki jih je ustvaril Corey Rich, ki je med obiskom Slovenije posnel 2,5-minutni video in spremljajoče fotografije. Osupljivi posnetki so nastajali na več lokacijah: vodni športi na reki Savinji, kolesarjenje na Koroškem, pohodništvo na Mangartu, plezanje na Kraškem robu ter smučanje in deskanje na Voglu. Bogate vsebine so predstavljene na medijskih kanalih National Geographica.

Tokrat v ospredju manj prepoznane turistične destinacije

Slovenija je destinacija z izjemnimi naravnimi danostmi in raznolikimi pokrajinami, ki omogočajo aktivna doživetja 365 dni na leto. Slovenska turistična organizacija (STO) in National Geographic Creative Works so ustvarili multimedijske vsebine, ki prikazujejo te danosti kot idealne destinacije za doživetja na prostem. Vsebine se tokrat osredotočajo na manj prepoznane turistične destinacije. Podporna zgodba v članku Življenje v naravi opisuje tesno vez med Slovenci, njihovimi pokrajinami avantur, skrbjo za naravo, aktivnostmi v njej ipd.

Športni turizem kot krovna strategija

Direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak ob tem poudarja, da z akcijo nagovarjajo zahtevnejše goste, ki iščejo edinstvena aktivna doživetja v neokrnjeni naravi. »S tem sodelovanjem krepimo ugled in prepoznavnost Slovenije kot destinacije edinstvenih naravnih lepot, ki vabijo k aktivnemu oddihu. Aktivna doživetja na prostem in športni turizem sta tudi krovni komunikacijski tematiki slovenskega turizma v letošnjem in prihodnjem letu, prav tako jima posebno pozornost posveča tudi Strategija slovenskega turizma 2022-2028.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji