#SlovenijaVrumenem
Publicis Groupe Slovenia in Kolesarska zveza Slovenije sta v poklon slovenskim predstavam in zmagi na Dirki po Franciji Slovenijo odeli v rumeno barvo.
Kolesarska zveza Slovenije
Kratek opis akcije: »Letošnja Dirka po Franciji je v Sloveniji sprožila še ne videno navdušenje za spremljanje profesionalnega kolesarskega športa. Vsi smo gledali Tadejeve in Primoževe vrhunske prestave, zato smo želeli njuno neverjetno dvojno zmago proslaviti s temu primerno gesto – in ne zgolj z zahvalnim oglasom,« so povedali na Kolesarski zvezi Slovenije in podprli ambiciozno idejo skupine Publicis Groupe, da poskusijo Slovenijo obarvati v rumeno.
Saatchi&Saatchi je prevzel kreativno pobudo in izvedbo, Publicis vizualno podobo in vodenje projekta, MSL je skrbel za odnose z javnostmi in aktivacijo na družbenih omrežjih, Starcom in Zenith pa za dogovore z medijskimi hišami. V 48-ih urah od zgodovinskega uspeha in zagona akcije je v rumeni barvi zasijal Ljubljanski grad, na Triglavu, v letalu in v Parizu zaplapolala rumena zastava pobude, v rumeno pa so se odeli tudi številni mediji, novinarji, znane osebnosti, vplivneži, podjetja in znamke ter vsi navdušenci nad predstavami naših kolesarjev.
»V času, ko smo razdvojeni, kot še nikoli do zdaj, smo se v medijih in na spletu s pripisom #Slovenijavrumenem združili v eno – rumeno – in zasledili preko 600 objav in prispevkov,« so povedali pri Publicis Groupe Slovenia.
Predstavnika naročnika: Tomaž Grm in Šime Dmitrović
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek (Publicis Groupe)
Direktor projekta v agenciji: Peter Došen (Publicis)
Vodenje in koordiniranje projekta: Špela Petač (Saatchi&Saatchi), Maka Lippai Senekovič (Starcom & Zenith) in Sandra Baran (MSL)
Kreativna direktorja: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar (oba Saatchi&Saatchi)
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič (Saatchi&Saatchi)
Vizualna podoba: Matt Penko (Publicis)
Umetniški direktor: Matjaž Škufca (Saatchi&Saatchi)
Oblikovalca: Jasna Vejselović (Saatchi&Saatchi) in Robert Lupše (Publicis)
Odnosi z mediji: Maka Lippai Senekovič (Starcom & Zenith)
Piar in aktivacija na družbenih omrežjih: Sandra Baran in Sanja Radič (obe MSL)
Partnerji projekta: Pressclipping, Super16, Studio Zdešar, Epigram