Slovensko mleko nas povezuje
V agenciji Internavti so za Združenje slovenskih mlekarn zasnovali akcijo ozaveščanja in pospeševanja prodaje kakovostnih slovenskih mlečnih izdelkov.
Združenje slovenskih mlekarn
Kratek opis akcije: Slovenska mlekarska veriga je bila v času epidemije postavljena pred velik izziv: slovenski pridelovalci mleka so zaradi omejenih možnosti izvoza pridelali več mleka, kot ga potrošimo v Sloveniji. Slovenske mlekarne so se zato odločile, da bodo pomagale pridelovalcem, in sicer so od njih odkupile dodatne količine surovega mleka in jih predelale v kakovostne mlečne izdelke, s čimer so jim omogočile ohranjanje dejavnosti. Akciji so se pridružili tudi trgovci, ki so nabor priljubljenih slovenskih mlečnih izdelkov ponudili po znižanih cenah. Na pobudo Ljubljanskih mlekarn so tako v maju 2020 s skupnim sporočilom »Slovensko mleko nas povezuje« nastopile še Mlekarna Celeia, Pomurske mlekarne, Mlekarna Planika in Mlekarna Krepko, pri izvedbi pa se jim pridružujejo trgovci Mercator, Spar, Tuš, Hofer, Trgovine Jager in drugi.
V agenciji Internavti so zasnovali komunikacijsko akcijo, ki med drugim ozavešča potrošnike o njihovi vlogi pri zagotavljanju stabilnosti slovenske mlekarske verige. »Z nakupom izdelkov priznanih domačih blagovnih znamk svojim najbližjim ne boste postregli samo najbolj kakovostnih mlečnih izdelkov, ampak boste s tem dodatno podprli tudi pridelovalce slovenskega mleka,« poudarjajo.
Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: GIZ mlekarstva Slovenije (Ljubljanske mlekarne, Mlekarna Celeia, Pomurske mlekarne, Mlekarna Planika)
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Umetniški direktor: Miha Grobler
Produkcijska hiša: Art Rebel 9