Šola žar legend
Lidl Slovenija po televizijski oddaji v sodelovanju z agencijo Pristop nadaljuje kampanjo »Žar legende« na spletu. Tudi v nadaljevanju z naslovom »Mala in visoka šola žara« v glavni vlogi spremljamo Darka Klemna in Miho Brajnika.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Malo šolo bo vodil Miha Brajnik, ki bo svoje znane goste in gledalce učil osnov piknika. Njegove nasvete bodo preizkusili Trkaj, Urška Fartelj, David Urankar, Hana Verdev, Tim Kores in Blaž Babič. Darko Klemen bo iste goste popeljal še skozi visoko šolo žara. Skupaj z njimi bo pripravil marinado in priljubljeno sladico, ki jo prav tako lahko pripravite na žaru. Ali so se gostje uspešno kosali z njim in uspeli prestati tako malo kot tudi visoko šolo? Spremljajte spletno stran https://www.lidl.si/sl/sola-zara.htmin Lidlove strani na Facebooku.
Elementi akcije: spletni oglasi, družbena omrežja, spletni videi, sodelovanje z vplivneži
Predstavniki naročnika: Valentin Bufolin, Tanja Dimitrova, Anja Avberšek, Špela Kregar, Katja Heberle in Urban Mihalič
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodja projekta: Katja Grosman
Kreativni direktor: Drago Mlakar
Snovalca: Tjaša Derstvenšek in Žan Žveplan
Scenaristka: Tjaša Derstvenšek
Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl
Oblikovalka: Aleksandra Prus
Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik
Režiser: Luka Štigl
Produkcijska hiša: Squareme
Digitalna agencija: Mediodrom
Glasba: Sebastjan Duh
Trajanje akcije: od junija do septembra 2019