Šolsko nezgodno zavarovanje Generali
V Generali zavarovalnici so ob začetku šolskega leta nagovorili otroke, mladostnike in njihove starše z zavarovanjem, ki razume, da mladost potrebuje svobodo.
Generali zavarovalnica
Kratek opis akcije: Kot pravijo, je šolsko nezgodno zavarovanje tisto, ki poskrbi, da lahko odvržemo dodatne finančne skrbi, ko se zgodi kaj nepredvidenega.
Zunanje površine so opremili s fotografijami mladostnikov, ki so takšni, kot so. Igrivi, aktivni, svobodni in neustavljivi. Akcijo so podprli tudi na spletu, kjer so vključili idola marsikaterega mladostnika – košarkarja Gorana Dragića. Ta se je z nasmeškom spomnil svojih šolskih dni in delil nekaj svojih trenutkov iz tistih časov. »Skupaj z njim vabimo tudi na aktivacijo, da nam uporabniki zaupajo svoje spomine na prve šolske dni in se potegujejo za družinsko doživetje. Ob vsem tem pa starše opominjamo na pomembnost zavarovanja, da posledice nezgode ne bodo prinesle še finančnih skrbi,« pravijo.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, oglaševanje v srednjih šolah, spletna aktivacija, spletno oglaševanje
Predstavnice naročnika: Svetlana Almaš, Tina Šubic Konda, Monika Povšič in Tea Rojec
Vodji projekta v agenciji: Nika Perovšek in Andreja Potočnik Krajnik
Kreativni direktor: Matej Avanzo
Tekstopisca: Peter Zabret in Andreja Potočnik Krajnik
Umetniška direktorja: Rok Flego in Matej Avanzo
Produkcijska hiša: Videa produkcija
Režiser: David Jelovčan
Trajanje akcije: od 1. avgusta do 25. septembra 2022