z
Opaženo

SPAR: Okus kakovosti

Okus kakovosti je drugi Sparov oglas, ki je v celoti ustvarjen s pomočjo umetne inteligence, v njem pa poudarjajo občutek domačnosti in visoko kakovost izdelkov. 

Kratek opis akcije: Oglas prikazuje, kako lahko z izbranimi sestavinami iz Spara ustvarimo okusne jedi, ki prinašajo toplino doma v vsak obrok. Oglas nadaljuje Sparovo inovativno uporabo tehnologije umetne inteligence za povezovanje kupcev s trgovčevimi vrednotami.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček

Agencija: Agencija 101

Direktorica projekta: Klavdija Trček

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec: Tit Lončar

Produkcijska hiša: Bright / Produkcijski Oddelek UI 

Izvršni producent: Matej Marinko

Medijska agencija: Futura 

Trajanje akcije: julij – oktober 2024

Oglas si lahko ogledate tu: https://vimeo.com/1002748683 

m

m

z

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji