z
Opaženo

SPAR: Okus kakovosti

Okus kakovosti je drugi Sparov oglas, ki je v celoti ustvarjen s pomočjo umetne inteligence, v njem pa poudarjajo občutek domačnosti in visoko kakovost izdelkov. 

Kratek opis akcije: Oglas prikazuje, kako lahko z izbranimi sestavinami iz Spara ustvarimo okusne jedi, ki prinašajo toplino doma v vsak obrok. Oglas nadaljuje Sparovo inovativno uporabo tehnologije umetne inteligence za povezovanje kupcev s trgovčevimi vrednotami.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček

Agencija: Agencija 101

Direktorica projekta: Klavdija Trček

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec: Tit Lončar

Produkcijska hiša: Bright / Produkcijski Oddelek UI 

Izvršni producent: Matej Marinko

Medijska agencija: Futura 

Trajanje akcije: julij – oktober 2024

Oglas si lahko ogledate tu: https://vimeo.com/1002748683 

m

m

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji