Spar Slovenija predstavlja virtualno vplivnico Saro
Če veliko časa preživite na družbenih omrežjih, ste tam morda že opazili Saro – eno prvih slovenskih virtualnih vplivnic, ustvarjenih s pomočjo umetne inteligence.
Spar Slovenija
»@nerealna.sara na svojih družbenih omrežjih Instagram in Tik Tok ustvarja zanimive vsebine ter nudi predloge rešitev za življenjska in družbena vprašanja. Združuje ljubezen do narave, trajnosti, pa tudi sočutje in druge pozitivne lastnosti. Njen namen je privabiti mlade k spremljanju zanimivih in vsakdanjih življenjskih preizkušenj, nudi pa jim tudi odgovore na družbena vprašanja,« pravijo v Sparu.
Sarin videz je ustvarjen s pomočjo umetne inteligence in ne predstavlja »nadrealističnih« idealov, ki jih sicer opazimo na družbenih omrežjih – tako kot njeni vrstniki iz »realnega« sveta se tudi Sara sooča z mozolji, celulitom in razcepljenimi konicami las. Njene vsebine pripravlja ekipa resničnih piscev in ustvarjalcev, ki si prizadeva za raznolikost, spoštovanje in enakost ter gradnjo odprte skupnosti, v kateri je prostor za dialog in razpravo, temelji pa na spoštovanju vsakega posameznika. V prvem tednu je njen profil na TikToku dosegel že 24.000 ogledov.
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček
Produkcijska hiša: 916HUB
Producent: Jan Kukovec
Vodja produkcije: Jure Mazgič
Vodja projekta: Katja Fink
Upravljalec družbenih omrežij: Aljaž Lukan
Tekstopisca: Nik Schwarzman in Ana Mačič Kotnik