Spletna igra pobega: Lov na #mojBosch aparat
V Boschu so razmišljali, kako blagovno znamko na čim bolj inovativen način približati uporabniku in prišli do ideje: s spletno igro pobega.
Bosch
Kratek opis akcije: Gre za tretjo različico oglaševalske akcije, v kateri je ta dobila popolnoma svežo preobleko. Lov na #mojBosch aparat se ne osredotoča le na pripravo hrane, temveč na kuhinjo samo. V središču akcije je spletna stran, na kateri je mogoče najti trike in nasvete za uporabno opremljanje kuhinj in njihovo dekoracijo ter »naredi sam« projekte, za katere skrbi gurujka tovrstnih podvigov Carica sveta, Urška Oman.
Pika na i celotni akciji je zarisana s svojevrstno igrifikacijo: gre za spletno igro Lov na #mojBosch aparat, ki deluje po načelih spletne sobe pobega. Uporabnik vstopi v Boschevo kuhinjo, njegov cilj pa je poiskati skriti Boschev aparat. Na poti do cilja se mora najprej prebiti čez štiri zabavne, z napravami Bosch povezane naloge, z njimi odklene finalno igro, ta pa ga usmeri do lokacije skritega aparata. Vsi uporabniki, ki odkrijejo aparat, sodelujejo v nagradni igri.
Predstavnika naročnika: Maruša Miklavčič in Miha Truden
Kreativna in strateška direktorica ter tekstopiska: Lucija Šuštar
Vodja projekta: Blaž Pregelj
Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja
Programer: Tine Pintar