moj bosch
Opaženo

Spletna igra pobega: Lov na #mojBosch aparat

V Boschu so razmišljali, kako blagovno znamko na čim bolj inovativen način približati uporabniku in prišli do ideje: s spletno igro pobega.

Kratek opis akcije: Gre za tretjo različico oglaševalske akcije, v kateri je ta dobila popolnoma svežo preobleko. Lov na #mojBosch aparat se ne osredotoča le na pripravo hrane, temveč na kuhinjo samo. V središču akcije je spletna stran, na kateri je mogoče najti trike in nasvete za uporabno opremljanje kuhinj in njihovo dekoracijo ter »naredi sam« projekte, za katere skrbi gurujka tovrstnih podvigov Carica sveta, Urška Oman.

Pika na i celotni akciji je zarisana s svojevrstno igrifikacijo: gre za spletno igro Lov na #mojBosch aparat, ki deluje po načelih spletne sobe pobega. Uporabnik vstopi v Boschevo kuhinjo, njegov cilj pa je poiskati skriti Boschev aparat. Na poti do cilja se mora najprej prebiti čez štiri zabavne, z napravami Bosch povezane naloge, z njimi odklene finalno igro, ta pa ga usmeri do lokacije  skritega aparata. Vsi uporabniki, ki odkrijejo aparat, sodelujejo v nagradni igri.

mojbosch1

mojbosch2

mojbosch3

Predstavnika naročnika: Maruša Miklavčič in Miha Truden

Kreativna in strateška direktorica ter tekstopiska: Lucija Šuštar

Vodja projekta: Blaž Pregelj

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Tine Pintar

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji