Spletna oddaja Naše tačke
Zavarovalnica Sava je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarila serijo spletnih oddaj, v kateri so se posvetili lastnikom psov in mačk.
Zavarovalnica Sava
Kratek opis akcije: Zavarovalnica Sava lastnikom hišnih ljubljenčkom priporoča zavarovanje Naše tačke, a se zavedajo, da prava skrb za pse in mačke presega sklenitev zavarovanja. Zato utrjujejo svojo zavezo »Nikoli sami« tudi v tem segmentu in s številnimi koristnimi nasveti pomagajo lastnikom štirinožcev. Da bi odgovorili na vprašanja, kako pomembno se je posvečati psom in mačkam, kako paziti na njihovo varnost in zdravje ter kdaj smo sploh pripravljeni za nakup ali posvojitev štirinožca, je Zavarovalnica Sava ustvarila serijo spletnih oddaj, v katerih bodo v prihodnosti nagovorili prav te teme. Prvo epizodo že si lahko ogledate na spletni strani Zavarovalnice Sava in na njihovem Facebooku ali YouTubu.
Ime akcije: Spletna oddaja Naše tačke
Naročnik: Zavarovalnica Sava
Elementi akcije: spletna oddaja, oglaševanje na družbenih omrežjih
Predstavnica naročnika: Karin Vidonja
Vodji projekta: Katja Hrovatin in Rok Travižan
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Miha Avsenik
Oblikovalec: Matic Povše
Spletna stratega: Juša Fabjan, Jan Omahen
Produkcija: Dino Bešter (Štiri tačke)
Sodelujoči pri projektu: Nataša Bešter (Štiri tačke), Boštjan Gabrič (Živalnik), Mojca Furlan
(Windy lands)