bolha tržnica
Opaženo

Spletna tržnica Bolha.com v pomoč lokalnim pridelovalcem hrane

Spletnim ponudnikom, ki v teh dneh ponujajo možnost dostave živil na dom, se je pridružil tudi spletni portal bolha.com. Vzpostavili so namreč tržnico, na kateri se lahko uporabniki povežejo s pridelovalci lokalne hrane in sveža živila naročijo na dom.

Na tržnici bolha.com so zbrani pridelovalci iz vse Slovenije. Kot pravijo pri Bolhi.com, na ta način pomagajo slovenskemu gospodarstvu na eni in prebivalcem na drugi strani. »Spodbujamo gospodarstvo kljub situaciji, v kakršni smo se znašli, in dajemo orodje za prodajo manjšim pridelovalcem, ki bodo najbolj na udaru. Hkrati omogočamo ljudem, da pridejo do svežih domačih pridelkov, ne da bi za to morali zapustiti svoj dom. Bolha.com s tem nadaljuje aktivnosti v smeri dobrega delovanja za družbo,« je povedal Uroš Žajdela, vodja enote za poslovne in fizične uporabnike pri Bolhi.com.

Pobrskajte med izdelki in se dogovorite za prevzem

Tržnica na Bolha.com uporabnikom omogoča, da pobrskajo med lokalnimi prehranskimi izdelki in se s pridelovalci iz vse Slovenije dogovorijo za prevzem. Uroš Žajdela pravi, da je mreža dostave sicer omogočena po vsej Sloveniji, kljub temu pa pričakujejo, da bo največ prevzemov znotraj Ljubljane. Priporočajo, da predaja živil poteka čim bolj varno in da tako kupec kot prodajalec upoštevata vsa trenutna priporočila. Poleg tega mislijo tudi na okolje, zato so pridelovalce pozvali, naj živila, če je to le mogoče, zapakirajo v škatle in ne v plastično embalažo.

Družbena odgovornost je njihova zaveza

Tržnica je le korak naprej v nizu družbeno odgovornih akcij tega spletnega zbirališča. V lanskem letu so ob sto tisoč zbranih sledilcih na svojem profilu na Facebooku pripravili donacijo po izboru uporabnikov. 100.000 centov so uporabniki namenili mariborskemu društvu UP-ornik, ki je z denarjem polepšalo mrzle mesece starostnikom in z donacijo poplačalo njihove najnujnejše račune. V okviru trajnega projekta »Dobrodelna bolha.com« pa od vsakega izpostavljenega oglasa namenijo 10 odstotkov vrednosti za dober namen. »S konkretnimi rešitvami, kot so nakupi pralnega stroja, hladilnika, vzmetnice in prenosnega računalnika za družine iz socialno šibkejših okolij, smo tako olajšali že marsikatero stisko in narisali nasmehe na številne obraze,« pravijo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji