merkur dostava
Opaženo

Spletni nakupi z dostavo

Agencija Publicis Slovenija je za Merkur zasnovala komunikacijsko akcijo, ki potrošnike preusmerja k Merkurjevi spletni trgovini.

Kratek opis akcije: Ko je virus zaprl vrata trgovin, je bilo treba na široko odpreti vrata spletne trgovine, pravijo v Publicis Slovenija. Poudarjajo, da je šlo za »hitroreakcijo«, s katero so kupce preusmerili k spletni trgovini, ki poleg širokega izbora izdelkov ponuja tudi dostavo na dom. »Zaradi kratkega časa in produkcijskih omejitev je rešitev grafična in omogoča enostavne aplikacije v različnih medijskih formatih, kot sotelevizijski inspletni oglasi, spletne strani, družbena omrežja, letaki inradijski oglasi, ter hitre vsebinske prilagoditve glede na različna sporočila in izdelčne kategorije. S prepoznavnim motivom, močnim znamčnim kodiranjem in nadomestilom običajnega logotipa z domeno spletne trgovine tudi v vseh nadaljnjih komunikacijah posredujemo sporočilo o dostavi na dom, ki do preklica ukrepov ostaja nepogrešljiv element ponudbe,« pojasnjujejo v agenciji. V prvih štirih dneh oglaševanja se je vrednost prodaje na spletni trgovini Merkur povečala za več kot petkrat, obisk spletne strani pa še za »mnogo več«, so dodali.

merkur dostava1

merkur dostava2

merkur dostava3

merkur dostava4

merkur dostava5

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Manuela Piškur

Direktor naročnikav agenciji: Peter Došen

Tekstopisec: Marko Senegačnik

Oblikovalec: Siniša Šafarič

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji