Spletni nakupi z dostavo
Agencija Publicis Slovenija je za Merkur zasnovala komunikacijsko akcijo, ki potrošnike preusmerja k Merkurjevi spletni trgovini.
Merkur
Kratek opis akcije: Ko je virus zaprl vrata trgovin, je bilo treba na široko odpreti vrata spletne trgovine, pravijo v Publicis Slovenija. Poudarjajo, da je šlo za »hitroreakcijo«, s katero so kupce preusmerili k spletni trgovini, ki poleg širokega izbora izdelkov ponuja tudi dostavo na dom. »Zaradi kratkega časa in produkcijskih omejitev je rešitev grafična in omogoča enostavne aplikacije v različnih medijskih formatih, kot sotelevizijski inspletni oglasi, spletne strani, družbena omrežja, letaki inradijski oglasi, ter hitre vsebinske prilagoditve glede na različna sporočila in izdelčne kategorije. S prepoznavnim motivom, močnim znamčnim kodiranjem in nadomestilom običajnega logotipa z domeno spletne trgovine tudi v vseh nadaljnjih komunikacijah posredujemo sporočilo o dostavi na dom, ki do preklica ukrepov ostaja nepogrešljiv element ponudbe,« pojasnjujejo v agenciji. V prvih štirih dneh oglaševanja se je vrednost prodaje na spletni trgovini Merkur povečala za več kot petkrat, obisk spletne strani pa še za »mnogo več«, so dodali.
Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Manuela Piškur
Direktor naročnikav agenciji: Peter Došen
Tekstopisec: Marko Senegačnik
Oblikovalec: Siniša Šafarič
Kreativni direktor: Toni Tomašek