Srčna soseska
Pred prihajajočimi prazniki so pri Mercatorju v svet poslali novo oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali skupaj z agencijo Luna \TBWA.
Mercator
Kratek opis akcije: Mercator je močno vpet v družbeno okolje, živi z ljudmi in zna prepoznati njihove izzive. Zato so se v podjetju odločili, da bodo v prazničnem času podprli dvajset društev, v katerih prostovoljci nesebično pomagajo soljudem. Med dvajset izbranih društev bodo ob koncu leta razdelili kar 150.000 evrov pomoči za pomoč pri (do)končanju projektov, s katerimi pomagajo ljudem v stiski. Katero od dvajsetih društev si zasluži največ pomoči, pa bodo s svojimi glasovi odločili kupci. Z vsakim nakupom izdelkov z oznako Srčka soseska kupci na računu prejmejo kodo za glasovanje, s katero lahko na kampanjski spletni strani svoj glas namenijo društvu ali društvom, ki jim želijo pomagati. V oglaševalski akciji je glavno vlogo prevzel 13-letni David, ki med sprehodom po trgovini ljudem razloži kako lahko med prazniki storijo veliko dobrega že samo, če obiščejo Mercator. Prav v Mercatorju namreč močno verjamejo, da bo s tem projektom srčnost dosegla tiste, ki jo resnično potrebujejo.
Elementi akcije: TV, radio, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, PR, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila
Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha
Vodja projekta: Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Umetnišnki vodja: Miha Avsenik
Produkcijska hiša: SquareMe
Režiser: Jure Dostal
Fotograf: Primož Korošec
Medijska agencija: Studio Nexus