z
Opaženo

Srčna soseska

Pred prihajajočimi prazniki so pri Mercatorju v svet poslali novo oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali skupaj z agencijo Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: Mercator je močno vpet v družbeno okolje, živi z ljudmi in zna prepoznati njihove izzive. Zato so se v podjetju odločili, da bodo v prazničnem času podprli dvajset društev, v katerih prostovoljci nesebično pomagajo soljudem. Med dvajset izbranih društev bodo ob koncu leta razdelili kar 150.000 evrov pomoči za pomoč pri (do)končanju projektov, s katerimi pomagajo ljudem v stiski. Katero od dvajsetih društev si zasluži največ pomoči, pa bodo s svojimi glasovi odločili kupci. Z vsakim nakupom izdelkov z oznako Srčka soseska kupci na računu prejmejo kodo za glasovanje, s katero lahko na kampanjski spletni strani svoj glas namenijo društvu ali društvom, ki jim želijo pomagati. V oglaševalski akciji je glavno vlogo prevzel 13-letni David, ki med sprehodom po trgovini ljudem razloži kako lahko med prazniki storijo veliko dobrega že samo, če obiščejo Mercator. Prav v Mercatorju namreč močno verjamejo, da bo s tem projektom srčnost dosegla tiste, ki jo resnično potrebujejo. 

Elementi akcije: TV, radio, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, PR, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Umetnišnki vodja: Miha Avsenik

Produkcijska hiša: SquareMe 

Režiser: Jure Dostal

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji