Stari, imava problem
Pristop je za projekt ASI pripravil oglaševalsko akcijo, ki daje glas starejšim zaposlenim in opozarja na njihovo nepogrešljivost.
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad
Kratek opis akcije: »Delež starejših zaposlenih se povečuje, hkrati pa se ti na delovnih mestih soočajo z diskriminacijo in neenakostjo, čeprav dejstva govorijo v prid njihovi ključnosti in nepogrešljivosti. Na problem smo v okviru projekta ASI, celovite podpore podjetjem za aktivno staranje delovne sile, hoteli jasno opozoriti splošno javnost, zaposlene in delodajalce. Obenem smo v debato želeli vključiti tudi mlajšo ciljno skupino, ki se je bo problematika staranja prebivalstva v prihodnosti še posebej dotaknila,« pravijo snovalci akcije.
Oglaševalska akcija s sloganom »Stari, imava problem. ASI za rešitev?« daje glas starejšim zaposlenim v zgodbah dveh protagonistov, ki v svojih poklicih rešujeta izzive in gledalca s čustvenim, pomensko močnim nagovorom opozarjata na zgrešenost predsodkov in pomembnost opolnomočenja starejših ter vabita k drugačnemu pogledu nanje. Na to opozarja tudi dodatni poziv »Vključen sem ključen«, ki uokvirja celoto akcije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Katja Tootill (projekt ASI)
Direktorica naročnika: Irena Kuntarič Hribar (Javni štipendijski, razvojni, invalidski in
preživninski sklad Republike Slovenije)
Direktorica projekta: Petra Muth Zupanc
Vodja projekta: Mojca Mačkovšek Danev
Asistentka vodje projekta: Nataša Lipovčić
Kreativni direktor: Dominik Bagola
Tekstopisec: Žan Žveplan
Oblikovalec: Urban Zotel
Režiser: Luka Štigl
Produkcijska hiša: Squareme
Fotograf:Matevž Kostanjšek
Medijski zakup: Tamma Žbontar in Klemen Avsenik (Pristop Media)
Trajanje akcije: september 2019 do 2022