yubo
Opaženo

Ste že slišali za aplikacijo Yubo?

Mnogo ljudi še ni slišalo za Yubo, aplikacijo, ki jo poleg TikToka, Twitcha in Discorda osvaja generacijo Z. Zanimanje zanjo pa je po nedavnem strelskem napadu v ZDA zrastlo tudi med starejšimi, strelec je namreč na njej objavil opozorilne znake.

Vsekakor se aplikacija ne more kositi z velikani, kot so Facebook, YouTube ali Instagram, prav tako je zaenkrat ne moremo postaviti ob bok novejšim družbenim platformam TikTok, Twitch ali Discord, ki so namenjene mlajšim od 25 let. Po nedavnem strelskem napadu in informacijah, da je strelec uporabljal Yubo, pa sta se zanimanje in uporaba aplikacije izjemno povečala.

Yubo postavljen na sam vrh aplikacij

Yubo, prej znan kot Yellow, je po teksaški tragediji hitro postal zelo zanimiv za javnost. Platforma združuje pretočno predvajanje v živo z družabnimi omrežji. Uporabljajo jo predvsem najstniki in mladi odrasli, 99 odstotkov njegovih uporabnikov je starih od 13 do 25 let. Aplikacija Yubo je bila le v ZDA prenesena več kot 18 milijonov krat, skupaj pa ima okoli 50 milijonov uporabnikov. Številka je izjemno visoka glede na to, da je mogoče platformo uporabljati (zaenkrat) le na mobilnih napravah (iOS ali Android).

Od odprtega Snapchata do Tinderja za najstnike

Yubo so pred strelskim incidentom označevali kot »Tinder za najstnike«. Ustanovitelji Yuba so najprej želeli razviti funkcijo za povezovanje uporabnikov Snapchata, ki so želeli vzpostaviti nove povezave na platformi. Snapchat je namreč mišljen kot platforma za virtualno druženje ljudi, ki jih poznajo med seboj. Nepoznanih uporabnikov in njihovih objav ni mogoče javno iskati, kot to lahko počnejo na Facebooku, Instagramu, TikToku, ... Uporabniki Snapchata, ki so uporabljali novo funkcijo, so se povezovali z neznanci preko potega levo ali desno, kot na Tinderju, zato so funkcijo poimenovali Tinder za najstnike. Ideja se je kmalu razvila v lastno platformo Yellow, ki je zdaj znana kot Yubo.

Preživeli že drugi škandal

Čeprav novica, da je šolski strelec uporabil Yubo za razkritje njegovih namenom, meče na aplikacijo slabo luč, se njena popularnost vseeno povečuje.

To pa ni prvič, da je bil Yubo v središču pozornosti zaradi škandala, in vseeno odšel kot zmagovalec. Aplikacija je povzročila veliko zaskrbljenosti med starši uporabnikov, ko je bil leta 2019 aretiran 26-letni odrasel moški, potem ko se je poskušal dobiti z 12-letnico, ki jo je spoznal na Yubo.

Bolj strogi protokoli in prijaznejši do uporabnikov

V začetku tega tedna so iz Yuba za Business Insider povedali, da dosledno delajo na funkcijah in protokolih za zagotovitev varnosti uporabnikov, poleg moderiranje videoposnetkov v živo in nadzora klepetov z umetno inteligenco, bolj dosledno ločujejo mladoletne in odrasle uporabnike, ki po novem na platformi ne morejo priti v stik.

In še slaba novica za blagovne znamke.

Uporabnike, predvsem najmlajše, želijo zaščititi pred oglaševanjem, ki lahko na najstnike vpliva negativno, zato ne prikazujejo oglasov ali algoritemsko promovirane vsebine.

 

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji