glassy classy
Opaženo

Steklenka Glassy.Classy.eco za znižanje ogljičnega odtisa

V dobrodelni organizaciji Rotary Slovenija so se odločili, da bodo pripomogli k znižanju plastičnega odtisa, zato so se povezali s Steklarno Hrastnik in številnimi drugimi partnerji ter skupaj začeli razširjati »glokalni« projekt Glassy.Classy.eco.

Zmanjšanje onesnaževanja s plastiko in ukinitev plastenk po njihovem mnenju zahteva poleg globalnega tudi lokalni in nacionalni odziv. Skupaj s partnerji so tako ustvarili posebno steklenko in spodbudili gibanje, ki naj bi pripomoglo k nižjemu ogljičnemu odtisu v svetu. »V dobrih šestih mesecih smo preko spleta le v Sloveniji prodali več kot 12 tisoč steklenk, kar po grobem izračunu pomeni 20 milijonov plastenk manj na leto pri nas – ali povedano drugače, odtis plastenk smo zmanjšali za kar 15 odstotkov,« je na novinarski konferenci ob predstavitvi projekta Glassy.Classy.eco povedal Janez Podobnik, vodja projekta in vodja odbora Okolje WOW (Rotary Slovenija).

Gibanje in steklenko je Rotary Slovenija predstavil tudi na slovenskem paviljonu na svetovni razstavi Expo 2020 v Dubaju, in sicer v okviru tedna vode. Odziv je bil menda izjemen, morda tudi zato, ker so gostom kot piko na i ponudili tudi možnost individualizacije in digitalizacije njenih funkcij

Dobrodelna nota tudi ob okoljevarstvenem projektu

V Rotary Slovenija ob tem niso pozabili na dobrodelnost. Del sredstev od prodaje steklenk so namenili rotarijskim dobrodelnim projektom, usmerjenim v zaščito okolja in zdravlja ljudi, del sredstev (10 tisoč evrov) bo šel Slovenskemu združenju bolnikov z limfomom in levkemijo, sredstva v višini 5 tisoč evrov pa so pridružili že zbrani pomoči, ki jo Rotary Slovenija namenja Ukrajini.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji