Stoletje skozi Braunove inovacije – Prepro100 Braun
Kako kar najbolj celovito predstaviti ponudnika, ki je z inovativnostjo zaznamoval celotno stoletje? Preprosto, s potovanjem skozi čas!
Braun
Kratek opis akcije: »Namen oglaševalske akcije »Prepro100 Braun« je celostno predstaviti zgodovino podjetja Braun, predvsem pa opozoriti na vrsto njihovih izdelkov, ki so zaznamovali industrijsko oblikovanje zadnjih stotih let. Na inovativen način, kot se spodobi za prav takega naročnika,« pravijo snovalci akcije.
V središču akcije je spletna stran z interaktivno časovnico, po kateri lahko spremljamo zgodovinsko pot podjetja. Njihove izdelke, oblikovalce, inovatorje in vse, kar je blagovno znamko popeljalo do skoraj popolnega zaupanja potrošnikov. Vizualni del projekta predstavlja Braunova dnevna soba skozi desetletja, v kateri srečujemo vsakokratne Braunove izdelke in presenečeno ugotavljamo, da smo jih nekoč doma imeli tudi sami.
Akcija je zaokrožena z elementom igrifikacije; uporabnika povabijo na potovanje s časovnim strojem. Gre za zabavno mešanico spoznavanja duha časa preteklih desetletij in preizkus poznavanja zgodovine Brauna. Igra nam vsako obdobje zadnjega stoletja predstavi preko glasbe, športa, filma, znanih osebnosti … in seveda Braunovih izdelkov. Uporabnike pritegne predvsem to, da mu pravilen odgovor v vsakem sklopu razkrije delček skritega gesla, s katerim si nato lahko pribori uporabno nagrado.
Predstavnika naročnika: Aleš Hoheger in Teja Makovic
Kreativni in strateški direktor: Blaž Pregelj
Vodja projekta: Lucija Šuštar
Tekstopisca: Lucija Šuštar in Daniel Sheppard
Idejna zasnova časovnega stroja: Lucija Šuštar
Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja
Programer: Tine Pintar