izbor braun
Opaženo

Stoletje skozi Braunove inovacije – Prepro100 Braun

Kako kar najbolj celovito predstaviti ponudnika, ki je z inovativnostjo zaznamoval celotno stoletje? Preprosto, s potovanjem skozi čas!

Kratek opis akcije: »Namen oglaševalske akcije »Prepro100 Braun« je celostno predstaviti zgodovino podjetja Braun, predvsem pa opozoriti na vrsto njihovih izdelkov, ki so zaznamovali industrijsko oblikovanje zadnjih stotih let. Na inovativen način, kot se spodobi za prav takega naročnika,« pravijo snovalci akcije.

V središču akcije je spletna stran z interaktivno časovnico, po kateri lahko spremljamo zgodovinsko pot podjetja. Njihove izdelke, oblikovalce, inovatorje in vse, kar je blagovno znamko popeljalo do skoraj popolnega zaupanja potrošnikov. Vizualni del projekta predstavlja Braunova dnevna soba skozi desetletja, v kateri srečujemo vsakokratne Braunove izdelke in presenečeno ugotavljamo, da smo jih nekoč doma imeli tudi sami.

Akcija je zaokrožena z elementom igrifikacije; uporabnika povabijo na potovanje s časovnim strojem. Gre za zabavno mešanico spoznavanja duha časa preteklih desetletij in preizkus poznavanja zgodovine Brauna. Igra nam vsako obdobje zadnjega stoletja predstavi preko glasbe, športa, filma, znanih osebnosti … in seveda Braunovih izdelkov. Uporabnike pritegne predvsem to, da mu pravilen odgovor v vsakem sklopu razkrije delček skritega gesla, s katerim si nato lahko pribori uporabno nagrado.

Predstavnika naročnika: Aleš Hoheger in Teja Makovic

Kreativni in strateški direktor: Blaž Pregelj

Vodja projekta: Lucija Šuštar

Tekstopisca: Lucija Šuštar in Daniel Sheppard

Idejna zasnova časovnega stroja: Lucija Šuštar 

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Tine Pintar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji