afrodita
Opaženo

Sun Care, zaljubljeni v poletje

Kozmetika Afrodita letos poleg novosti sončne kolekcije Sun Care predstavlja sporočilo: »Zaljubljeni v poletje!«

Kratek opis akcije: »Našim potrošnikom vsako leto predstavimo novosti sončne kolekcije, ki jo sestavljajo dermatološko testirani izdelki za zaščito kože na obrazu in telesu. Prepričani smo, da se bodo letos preprosto zaljubili v Afroditine poletne novosti. Ne le, da izdelki nudijo ravno tisto, kar koža potrebuje v vročih mesecih, temveč navdušijo tudi z veliko mero odgovornosti do našega planeta,« pravijo v Afroditi, kjer so naredili korak naprej in na police postavili izdelka s plastenko, izdelano iz 100-odstotno reciklirane plastike, ki jo je možno ponovno reciklirati.

izbor afrodita

afrodita sun

afrodita afna

Elementi akcije: tiskani in radijski oglasi, digitalne kreative, promocijski članki v revijah in na spletu, svetlobne oglasne vitrine, sodelovanje z vplivneži, aktivnosti na družbenih omrežjih

Tekstopisec/medijska agencija: oddelek tržnih komunikacij Kozmetike Afrodita

Oblikovanje: oddelek vizualnih komunikacij Kozmetike Afrodita

Fotografinja: Mimi Antolović

Trajanje akcije: od 15. maja do 31. avgusta 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji