TAF BQL
Opaženo

#TAFenough

Agencija MSL (članica Publicis Groupe) je za The Athlete's Foot zasnovala akcijo na Instagramu, namenjeno krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke na slovenskem trgu.

Kratek opis akcije: V okviru akcije so se z izbranimi vplivneži spraševali, kaj prispeva k trpežnosti in odpornosti (»What makes you #TAFenough?«). The Athlete's Foot je za večjo prepoznavnost znamke na slovenskem trgu izkoristil svoj ikonični znak »The Red Flying Foot«, ki je v vlogi nosilnega vizualnega komunikacijskega elementa vabil poglede in se vtisnjeval v zavest ter povezal znamko in njen TAF (The Athlete’s Foot) značaj.

S skrbno izbranimi mikro- in makrovplivneži je akcija nagovarjala nišne ciljne skupine in ambasadorjem omogočila, da s foto- in videoobjavami v svojem slogu pokažejo, zakaj so prav oni #TAFenough. Po navedbah agencije je akcija požela izjemen odziv sledilcev in v mesecu dni organsko dosegla več kot 500.000 uporabnikov, pridobila preko 40.000 všečkov in skoraj 200.000 ogledov zgodb (storyjev).

taf1

taf2

taf3

taf4

taf5

taf6

Elementi akcije: objave vplivnežev na Instagramu, objave na profilu The Athlete’s Foot Slovenia na Instagramu, gifi, plakati z vplivneži v trgovinah, nagradna igra in promocijska aktivacija na Instagramu

Predstavniki naročnika: Nina Ribnikar, Bartlomiej Behnke in Ruby Reya

Direktorica projekta: Sandra Baran

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniški direktor: Matjaž Škufca

Upravljanje vsebin na družbenih omrežjih: Lara Begić

Mlajša vodja projekta: Petra Ajdovec

Medijska strateginja: Lina Bravničar (ZENITH)

Vplivneži: BQL, Maja Pinterič, Noemi Zonta, Tjaša Perko, Katarina Vidic in Gaja Prestor

Trajanje akcije: december 2019 in januar 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji