#TAFenough
Agencija MSL (članica Publicis Groupe) je za The Athlete's Foot zasnovala akcijo na Instagramu, namenjeno krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke na slovenskem trgu.
MSL Slovenija
Kratek opis akcije: V okviru akcije so se z izbranimi vplivneži spraševali, kaj prispeva k trpežnosti in odpornosti (»What makes you #TAFenough?«). The Athlete's Foot je za večjo prepoznavnost znamke na slovenskem trgu izkoristil svoj ikonični znak »The Red Flying Foot«, ki je v vlogi nosilnega vizualnega komunikacijskega elementa vabil poglede in se vtisnjeval v zavest ter povezal znamko in njen TAF (The Athlete’s Foot) značaj.
S skrbno izbranimi mikro- in makrovplivneži je akcija nagovarjala nišne ciljne skupine in ambasadorjem omogočila, da s foto- in videoobjavami v svojem slogu pokažejo, zakaj so prav oni #TAFenough. Po navedbah agencije je akcija požela izjemen odziv sledilcev in v mesecu dni organsko dosegla več kot 500.000 uporabnikov, pridobila preko 40.000 všečkov in skoraj 200.000 ogledov zgodb (storyjev).
Elementi akcije: objave vplivnežev na Instagramu, objave na profilu The Athlete’s Foot Slovenia na Instagramu, gifi, plakati z vplivneži v trgovinah, nagradna igra in promocijska aktivacija na Instagramu
Predstavniki naročnika: Nina Ribnikar, Bartlomiej Behnke in Ruby Reya
Direktorica projekta: Sandra Baran
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniški direktor: Matjaž Škufca
Upravljanje vsebin na družbenih omrežjih: Lara Begić
Mlajša vodja projekta: Petra Ajdovec
Medijska strateginja: Lina Bravničar (ZENITH)
Vplivneži: BQL, Maja Pinterič, Noemi Zonta, Tjaša Perko, Katarina Vidic in Gaja Prestor
Trajanje akcije: december 2019 in januar 2020