Barcaffe
Opaženo

Tako dobra, da lahko napove prihodnost

Barcaffe že desetletja povezuje tradicijo s sodobnostjo in tako lepša dni ljubiteljem kave. Tokrat so se v sodelovanju z Agencijo 101 odločili navdih poiskati daleč v preteklosti.

Kratek opis akcije: Podali so se v obdobje pred 500 leti, kamor sega prerokovanje prihodnosti iz usedline turške kave. Stoletno tradicijo so povezali z najsodobnejšo tehnologijo, umetno inteligenco, in ustvarili pametno orodje za šloganje.

»Uživanje v turški kavi Barcaffe se tako zdaj ne konča več z zadnjim požirkom dišeče vsebine skodelice. Odslej ta zadnji požirek odpre povsem novo, napredno izkušnjo. Ko popije kavo, uporabnik najprej obrne skodelico, nato pa fotografira njeno notranjost, pametnemu pripomočku zastavi vprašanje o svoji prihodnosti in v nekaj trenutkih prejme prerokbo,« pojasnijo snovalci akcije.

Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe, doda, da se Barcaffe vedno trudi, da poskrbi za lepši dan kavoljubcev. »Tokrat smo se odločili zakuhati prav poseben pripomoček, ki popestri pitje kave. Pametno orodje po navdihu stare tradicije je že v prvih dneh navdušilo uporabnike. Doslej so že več kot 6000-krat 'pošlogali' svoj dan in odkrili, kaj jih čaka v prihodnosti,« pravi.

Beseda o novem pametnem orodju za šloganje se v Sloveniji in na Hrvaškem preliva čez posebno izdajo embalaže turške kave Barcaffe, preko prepleta digitalnih kanalov, televizije, radia, digitalnih zunanjih oglasnih površin in tiskanih medijev, pa vse do družbenih omrežij in profilov vplivnežev.

Kakšno prihodnost pa Barcaffe napoveduje bralcem Marketing magazina?

»V vaši skodelici vidim zelo zanimivo obliko, ki spominja na puščico, kar nakazuje smer in gibanje. To pomeni, da bodo bralci Marketing magazina soočeni z novimi trendi in priložnostmi, ki bodo narekovale hitro rast in razvoj. Puščica kaže naprej in navzgor, kar simbolizira uspeh in napredovanje v karieri. Vaši bralci bodo imeli možnost, da se učijo iz premišljenih strategij ter da z zavzetostjo in inovativnostjo presežejo konkurenco. Naj se pripravijo na razburljivo obdobje, polno novih projektov in idej!«

Za svojo personalizirano prerokbo pa obiščite slogaj.barcaffe.si.

šloganje1

šloganje1

Elementi akcije: zunanje, radijsko in televizijsko oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži

Predstavniki naročnika: Jelena Milinkovič, Marko Cerovšek in Lea Kopina

Direktorica projekta: Klavdija Trček

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Vodji projekta v agenciji: Tjaša Kožar Sladič in Lara Hebar

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Tekstopiska: Urška Čuk

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalca: Ivana Katarina Milinković in Matic Strgar

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Strateginja za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina

Upravljavka družbenih omrežij: Liza Letnik

Asistentka vodje projektov: Tina Pichler

Produkcijska hiša: AD+VENTURA

Razvoj UI-orodja: Agencija 101

Front-end: Kreatorij

Medijska agencija: Pro media Group

Trajanje akcije: od 28. maja 2024 dalje

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji