Takšni, kot jih imate radi
V agenciji Futura DDB so za McDonald's pripravili novo oglaševalsko akcijo, v središču katere so burgerji.
McDonald’s
Kratek opis akcije: Kot pravijo pri McDonald'su, se pri njih vse (ali vsaj skoraj vse) vrti okoli burgerjev. »In ko pri konkurenci v želji narediti še boljši burger, najprej posežejo po dodatni rezini slanine ali sira, smo se mi, kot največja svetovna avtoriteta za burgerje, zadeve lotili pri osnovah. Nismo spreminjali izvirnih receptur svojih legendarnih burgerjev, ampak smo uvedli 16 izboljšav v postopkih priprave,« pravijo. Po njihovem mnenju so zaradi tega danes Big Mac, McChicken, dvojni Cheeseburger, Bacon Cheeseburger in še nekateri drugi preprosto še okusnejši, sočnejši in mehkejši.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, oprema restavracij
Predstavnik naročnika: Denis Potočnik
Direktorici projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović
Kreativna direktorja in tekstopisca: Jože Gerečnik in Zoran Gabrijan
Umetniški direktor: Uroš Stražišar
Oblikovalci: Tina Brezovnik, Matjaž Lužar in Luka Štuhec
Družbena omrežja: Nino Bavčar
Fotograf: Miha Krivic
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Blaž Švent
Medijska agencija: Futura DDB