tava
Opaženo

Tava, hvala za vse. Zavarovalnica Sava.

Zavarovalnica Sava se je v poklon legendarnemu Marcosu Tavaresu, ki je odigral svojo zadnjo tekmo v vijoličnem dresu Nogometnega kluba Maribor, za en dan preimenovala v »Tava, hvala za vse«.

Opis akcije: Kapetan nogometnega kluba je ekipo popeljal na evropsko tekmovalno raven in nanj je ponosen seveda tudi sponzor Zavarovalnica Sava. V poklon legendi, ki je pustila velik pečat tako na mestu kot tudi na nogometnem klubu Maribor, se je Zavarovalnica Sava za en dan preimenovala. Tavares zadnje tekme ni odigral z napisom SAVA zavarovalnica na prsih, temveč z napisom »TAVA, hvala za vse«. Zavarovalnica Sava je tako svoje sponzorske površine spremenila v zahvalo, ki ni ostala spregledana.

Napis so zamenjali na dresih vseh igralcev v ekipi in Vijol'čnih tamalih, ki so nogometaše spremljali na zelenici. Spremenili so tudi celotno znamčenje na stadionu v Ljudskem vrtu, na digitalnih pasicah in analognih transparentih, pa tudi na lastnih kanalih družbenih omrežij, kjer so za en dan tudi uradno postali Tava.

Za edinstven dres, v katerem je Tavares odigral svojo zadnjo tekmo, se je na dobrodelni dražbi na Radiu City potegovalo 31 ljudi, zmagala pa je najvišja ponudba, in sicer 2.100 evrov, kar je nepričakovano visok znesek za fizično osebo. Ta znesek bo 12-letni Tinki pomagal pri nakupu posebnega invalidskega vozička.

tava

Elementi akcije: spletna komunikacija in komunikacija na družbenih omrežjih, dogodek (tekma)

Naročnik: Zavarovalnica Sava

Agencija: Luna \TBWA

Predstavniki naročnika: Lea Jerič, Gregor Lednik, Katja Grušovnik in Lucija Medved

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Asistent vodje projektov: Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Digitalni strateg: Jan Omahen

Oblikovalec: Ivan Todorović

Produkcija: Video Lab

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji