Tava, hvala za vse. Zavarovalnica Sava.
Zavarovalnica Sava se je v poklon legendarnemu Marcosu Tavaresu, ki je odigral svojo zadnjo tekmo v vijoličnem dresu Nogometnega kluba Maribor, za en dan preimenovala v »Tava, hvala za vse«.
Opis akcije: Kapetan nogometnega kluba je ekipo popeljal na evropsko tekmovalno raven in nanj je ponosen seveda tudi sponzor Zavarovalnica Sava. V poklon legendi, ki je pustila velik pečat tako na mestu kot tudi na nogometnem klubu Maribor, se je Zavarovalnica Sava za en dan preimenovala. Tavares zadnje tekme ni odigral z napisom SAVA zavarovalnica na prsih, temveč z napisom »TAVA, hvala za vse«. Zavarovalnica Sava je tako svoje sponzorske površine spremenila v zahvalo, ki ni ostala spregledana.
Napis so zamenjali na dresih vseh igralcev v ekipi in Vijol'čnih tamalih, ki so nogometaše spremljali na zelenici. Spremenili so tudi celotno znamčenje na stadionu v Ljudskem vrtu, na digitalnih pasicah in analognih transparentih, pa tudi na lastnih kanalih družbenih omrežij, kjer so za en dan tudi uradno postali Tava.
Za edinstven dres, v katerem je Tavares odigral svojo zadnjo tekmo, se je na dobrodelni dražbi na Radiu City potegovalo 31 ljudi, zmagala pa je najvišja ponudba, in sicer 2.100 evrov, kar je nepričakovano visok znesek za fizično osebo. Ta znesek bo 12-letni Tinki pomagal pri nakupu posebnega invalidskega vozička.
Elementi akcije: spletna komunikacija in komunikacija na družbenih omrežjih, dogodek (tekma)
Naročnik: Zavarovalnica Sava
Agencija: Luna \TBWA
Predstavniki naročnika: Lea Jerič, Gregor Lednik, Katja Grušovnik in Lucija Medved
Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha
Asistent vodje projektov: Rok Travižan
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Digitalni strateg: Jan Omahen
Oblikovalec: Ivan Todorović
Produkcija: Video Lab