ts
Opaženo

Telekom Slovenije. Najboljše omrežje za vsak trenutek.

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop predstavil novo celostno komunikacijsko platformo, s katero poudarja pomen vsakega trenutka. »Vsak trenutek namreč vplivamo na to, kako nam bo jutri,« pravijo.

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije z novo komunikacijsko platformo sporoča, da na to, kako nam bo jutri, vplivamo že danes. Če trenutke le prelagamo na pozneje, na prihodnost samo čakamo, namesto da bi jo aktivno ustvarjali. Zato nas spodbuja, da cenimo vsak trenutek, ga izkoristimo in zares doživimo. Kot pravijo, Telekom Slovenije to omogoča s svojim po mnenju uporabnikov najboljšim fiksnim in mobilnim omrežjem. 

Platformo bo podprla 360-stopinjska kampanja, ki poudarja pomen vsakega trenutka v najboljšem omrežju. V televizijskem oglasu spremljamo protagoniste, ki sprva odločitve in dejanja neodločno prelagajo na jutri, nato pa vzamejo prihodnost v svoje roke s pomočjo najboljšega 5G in fiksnega omrežja ter drugih storitev Telekoma Slovenije in že danes izkoristijo vsak trenutek.

Za glasbeno spremljavo oglasov bo poskrbela posodobljena različica pesmi Angel skupine Tabu. Poleg tega, da eno od najbolj  priljubljenih slovenskih glasbenih uspešnic vseh časov poznamo vsi, pesem že s svojim besedilom poudarja, da »vse se popolno zdi, trenutek, ki te spremeni«. Poleg televizijskega oglasa bo oglaševalska akcija zaživela na radiu s spodbudnimi radijskimi oglasi s prilagojenimi sporočili glede na trenutek v dnevu ter na družbenih omrežjih in v drugih promocijskih aktivnostih.

ts 2

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, radijski oglasi, tisk

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Jernej Verbič in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta v agenciji: Nataša Lipovčić

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Tit Lončar

Vsebinska strateginja: Julija Somrak

Družbena omrežja: Ivona Pavić

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalca: Urban Zotel in Milica Živanović

Izvedbena oblikovalca: Nejc Vernik in Matic Klemen

Vodje produkcije: Damjana Grošelj, Emina Halilović in Eva Celec

Produkcijska hiša: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotografinja: Urška Premik

Postprodukcija: Nuframe, 001

Digitalna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji