z
Opaženo

Terme Krka: Polni energije, polni življenja

Komunikacijska akcija Term Krka je iskriv in zabaven opomnik vsem starostnim skupinam, kako polno je lahko življenje.

Kratek opis akcije: V Termah Krka spodbujajo ljudi, da osvobodijo svojo radovednost, živahnost in pogum. Mladosti ne določajo leta, ohranjajo jo aktivni koraki in iskrice v očeh. Akcija je opomnik, da prepoznamo čas, ko lahko uresničimo svoje želje, izkoristimo priložnost za nove izzive, se napolnimo z energijo, živimo dinamično in uživamo v svobodi. Da življenje slavimo in da ga pišemo vsak po svoje - s kančkom humorja, glamurja in nagajivosti …

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani in radijski oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, in-house promocijske aktivnosti, tiskovine (npr. knjižni kazalci), sporočila za javnost (spletna stran Term Krka, revija Vrelci zdravja …)

Predstavnika naročnika: Matej Jordan in Nataša Mihajlović Grubiša

Medijska agencija: Pristop Media

Produkcija: Jernej Kokol in Jan Rifelj

Fotografija: Jernej Kokol

Scenarij: Jan Rifelj

Režija: Jan Rifelj in Jernej Kokol

DOP: Jernej Kokol in Jan Rifelj

Kamera: Jan Rifelj

Montaža: Jan Rifelj

Color Grading: NuFrame

Make up: Nina Burazor in Kristina Matic

Gaffer: Luka Stopar

Sound design: Jaka Arh

Asistent: Luka Stopar in Erazem Gliha

BTS: Erazem Gliha

Stilistka: Anja Medle (Medle brand)

Hairstyle: Leja Mlinarić (Saleja)

Casting: Faca casting

Igralci: Goran Žagar, Daria Hughes, Alenka Vujkovac

Voice over: Jure Longyka

Oblikovalec: Janžej Marinč, TAK Kolektiv

Besedilo: Juša Fabjan

Trajanje akcije: od 16. oktobra do 20. decembra

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji