Testenine, ki so tudi družabna igra
Spar Slovenija kot prvi trgovec pri nas svojim kupcem ponuja nov izdelek: testenine Sparbeceda, ki so hkrati tudi poučna družinska igra. V vsaki embalaži je vseh 25 črk slovenske abecede, s katerimi se lahko kupci podajo na lov za besednim zakladom.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: Sodeč po raziskavi naj bi tudi med visoko izobraženimi število bralcev upadalo, samo slaba tretjina slovenskih staršev pa naj bi redno brala svojim predšolskim otrokom*. Ker Slovenci več kot očitno potrebujemo bralno spodbudo, je v Sparu izšla Sparbeceda. Igra se začne takoj, ko postavimo lonec z vodo na štedilnik, konča pa, ko voda zavre in morajo testeninske črke na kuhanje v vodo.
Ko je v igri bralna spodbuda, se Spar vedno poveže z mladinskim pisateljem Boštjanom Gorencem – Pižamo. Tokrat so z njim posneli več zabavnih in poučnih videov, v katerih obujajo stare slovenske besede, sestavljajo rime in iščejo knjižne junake iz starih slovenskih pravljic. Videe objavljajo na svojih družbenih omrežjih, vsakega pa opremijo z nagradno igro, v kateri lahko sledilci zadenejo številne nagrade za dodatno krepitev besednega zaklada.
Lov na besedni zaklad poteka tudi v aplikaciji Spar plus. Poleg didaktične vloge ima projekt Sparbeceda tudi dobrodelno noto. Z donacijo v skupni vrednosti 10.000 evrov bo Spar razveselil tri izbrane ustanove, ki pomagajo otrokom z učnimi in bralnimi težavami. Uporabniki aplikacije Spar plus lahko glasujejo za svojo najljubšo ustanovo in ji tako priigrajo najvišjo donacijo.
(*Vir: rtvslo.si in OECD, 2016)
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, spletne video vsebine, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Aleš Popič, Pika Breskvar, Maja Zajec in Nina Šumi
Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič
Direktorica projekta: Anuša Žagar
Vodje projekta: Peter Dobovičnik, Ana Ribar in Ajda Cedilnik
Kreativni direktor: Boštjan Napotnik
Umetniška direktorja: Žare Kerin in Tina Brezovnik
Tekstopisec: Nino Bavčar
Oblikovalci: Iztok Perko, Janez Vizjak in Jure Pogačnik
Kreativni strateg: Goran Lang
Agencija za igro v aplikaciji: Inova IT
Predstavnika agencije za igro v aplikaciji: Simon Jurič in Sašo Sečnjak