sparbeceda
Opaženo

Testenine, ki so tudi družabna igra

Spar Slovenija kot prvi trgovec pri nas svojim kupcem ponuja nov izdelek: testenine Sparbeceda, ki so hkrati tudi poučna družinska igra. V vsaki embalaži je vseh 25 črk slovenske abecede, s katerimi se lahko kupci podajo na lov za besednim zakladom.

Kratek opis akcije: Sodeč po raziskavi naj bi tudi med visoko izobraženimi število bralcev upadalo, samo slaba tretjina slovenskih staršev pa naj bi redno brala svojim predšolskim otrokom*. Ker Slovenci več kot očitno potrebujemo bralno spodbudo, je v Sparu izšla Sparbeceda. Igra se začne takoj, ko postavimo lonec z vodo na štedilnik, konča pa, ko voda zavre in morajo testeninske črke na kuhanje v vodo.

Ko je v igri bralna spodbuda, se Spar vedno poveže z mladinskim pisateljem Boštjanom Gorencem – Pižamo. Tokrat so z njim posneli več zabavnih in poučnih videov, v katerih obujajo stare slovenske besede, sestavljajo rime in iščejo knjižne junake iz starih slovenskih pravljic. Videe objavljajo na svojih družbenih omrežjih, vsakega pa opremijo z nagradno igro, v kateri lahko sledilci zadenejo številne nagrade za dodatno krepitev besednega zaklada.

Lov na besedni zaklad poteka tudi v aplikaciji Spar plus. Poleg didaktične vloge ima projekt Sparbeceda tudi dobrodelno noto. Z donacijo v skupni vrednosti 10.000 evrov bo Spar razveselil tri izbrane ustanove, ki pomagajo otrokom z učnimi in bralnimi težavami. Uporabniki aplikacije Spar plus lahko glasujejo za svojo najljubšo ustanovo in ji tako priigrajo najvišjo donacijo.

(*Vir: rtvslo.si in OECD, 2016)

abc1

abc2

abc3

abc4

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, spletne video vsebine, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Aleš Popič, Pika Breskvar, Maja Zajec in Nina Šumi

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta: Anuša Žagar

Vodje projekta: Peter Dobovičnik, Ana Ribar in Ajda Cedilnik 

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik 

Umetniška direktorja: Žare Kerin in Tina Brezovnik 

Tekstopisec: Nino Bavčar

Oblikovalci: Iztok Perko, Janez Vizjak in Jure Pogačnik

Kreativni strateg: Goran Lang

Agencija za igro v aplikaciji: Inova IT

Predstavnika agencije za igro v aplikaciji: Simon Jurič in Sašo Sečnjak

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji