vajb
Opaženo

»Ti sam fejlaj. Joker Out approva.«

A1 Slovenija v podporo paketu A1 Vajb na družbenih omrežjih že od lani ustvarja vsebine za mlade. Lansko sporočilo »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« letos v novi podobi mlade nagovarja s sloganom »Fejl-fejl, da bo enkrat win-win.«

Kratek opis akcije: Ker verjamejo, da mladi poslušajo mlade, so se v A1 Slovenija v sklopu letošnje kampanje odločili za sodelovanje s trenutno najbolj priljubljeno glasbeno skupino med mladimi – Joker Out. Z vsakim članom skupine so posneli kratke videoposnetke, v katerih Bojan, Kris, Martin, Jure in Jan s sledilci delijo svoje »fejle«, ki so vplivali na njihovo karierno pot in jih pripeljali do sem, kjer so danes. Vsak posnetek se konča z zaključnim sporočilom članov, ki mlade nagovarja, naj se »fejlov« ne bojijo.

»Z A1 Vajbom želimo navdihniti mlade in jih spodbujati, da pridobivajo nove izkušnje in si upajo biti v nečem tudi slabi. Kdo bi bil boljši vir inspiracije kot fantje skupine Joker Out? Z njimi smo takoj 'zavajbali' in vedeli, da bodo s svojimi izkušnjami pravi sogovornik za vse ‘vajbovce’, saj so glasba, zabava in avtentičnost zelo pomemben del naše komunikacije,« pravijo v A1. Vsebina je zaživela na njihovih profilih na Instagramu in TikToku, kjer s sproščenim tonom komunikacije, barvno in »odbito« vizualno podobo ter zabavno vsebino lovi »vajb« generacije Z in jo tudi uspešno nagovarja.

»Nekatere posnetke skupine Joker Out si lahko ogledamo na družbenih omrežjih Vajb, kmalu pa pričakujemo še zadnji 'fejl' v zgodbi. Že objavljeno vsebino si je do zdaj ogledalo več deset tisoč ljudi, zagotovo pa je bilo veliko ogledov pridobljenih s strani oboževalcev Joker Out, ki so si videe lahko ogledali tudi na njihovem uradnem profilu na Instagramu,« pravijo snovalci akcije.

vajb1

Elementi akcije: objave na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Manca Skrbinšek in Nika Frece

Umetniški direktor in oblikovalec: Marko Klemen

Kreativna snovalka: Maša Stanič

Vodja projekta: Lea Simonič

Tekstopiske: Anja Stolnik, Maša Stanič in Neža Lešek

Urednici družbenih omrežij: Anja Stolnik in Neža Lešek

Izvedbena oblikovalca: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec

Fotograf: Bine Zarabec

Snemalca: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec

Strateška direktorica projekta: Milena Jakovljevič

Ostali sodelujoči: SHIFT

Čas trajanja akcije: julij–avgust 2022

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji