vajb
Opaženo

»Ti sam fejlaj. Joker Out approva.«

A1 Slovenija v podporo paketu A1 Vajb na družbenih omrežjih že od lani ustvarja vsebine za mlade. Lansko sporočilo »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« letos v novi podobi mlade nagovarja s sloganom »Fejl-fejl, da bo enkrat win-win.«

Kratek opis akcije: Ker verjamejo, da mladi poslušajo mlade, so se v A1 Slovenija v sklopu letošnje kampanje odločili za sodelovanje s trenutno najbolj priljubljeno glasbeno skupino med mladimi – Joker Out. Z vsakim članom skupine so posneli kratke videoposnetke, v katerih Bojan, Kris, Martin, Jure in Jan s sledilci delijo svoje »fejle«, ki so vplivali na njihovo karierno pot in jih pripeljali do sem, kjer so danes. Vsak posnetek se konča z zaključnim sporočilom članov, ki mlade nagovarja, naj se »fejlov« ne bojijo.

»Z A1 Vajbom želimo navdihniti mlade in jih spodbujati, da pridobivajo nove izkušnje in si upajo biti v nečem tudi slabi. Kdo bi bil boljši vir inspiracije kot fantje skupine Joker Out? Z njimi smo takoj 'zavajbali' in vedeli, da bodo s svojimi izkušnjami pravi sogovornik za vse ‘vajbovce’, saj so glasba, zabava in avtentičnost zelo pomemben del naše komunikacije,« pravijo v A1. Vsebina je zaživela na njihovih profilih na Instagramu in TikToku, kjer s sproščenim tonom komunikacije, barvno in »odbito« vizualno podobo ter zabavno vsebino lovi »vajb« generacije Z in jo tudi uspešno nagovarja.

»Nekatere posnetke skupine Joker Out si lahko ogledamo na družbenih omrežjih Vajb, kmalu pa pričakujemo še zadnji 'fejl' v zgodbi. Že objavljeno vsebino si je do zdaj ogledalo več deset tisoč ljudi, zagotovo pa je bilo veliko ogledov pridobljenih s strani oboževalcev Joker Out, ki so si videe lahko ogledali tudi na njihovem uradnem profilu na Instagramu,« pravijo snovalci akcije.

vajb1

Elementi akcije: objave na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Manca Skrbinšek in Nika Frece

Umetniški direktor in oblikovalec: Marko Klemen

Kreativna snovalka: Maša Stanič

Vodja projekta: Lea Simonič

Tekstopiske: Anja Stolnik, Maša Stanič in Neža Lešek

Urednici družbenih omrežij: Anja Stolnik in Neža Lešek

Izvedbena oblikovalca: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec

Fotograf: Bine Zarabec

Snemalca: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec

Strateška direktorica projekta: Milena Jakovljevič

Ostali sodelujoči: SHIFT

Čas trajanja akcije: julij–avgust 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji