Time to #stayhome. Turn to nature and dream.
Slovenska turistična organizacija (STO) z videom »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« nagovarja gledalce, naj v času koronavirusa (začasno) ostanemo doma.
Slovenska turistična organizacija
Kratek opis akcije: Hkrati vabi sledilce iz tujine k sanjarjenju o Sloveniji in načrtovanju obiska v prihodnosti pod sporočilom ostani doma oziroma »#StayHome so we can #TravelTomorrow«. »Čus tven nagovor vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah Slovenije. Za video, ki je bil zmontiran v času koronavirusa, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji,« so v STO povedali za MM.
Elementi akcije: video za družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Ana Savšek
Kreativna direktorja: Ciril Jazbec in Katarina Jazbec
Tekstopiska: Katarina Jazbec
Produkcijska hiša: Produkcijska hiša TENT
Vodja projekta v produkcijski hiši: Ajda Ažman Jazbec
Režiser: Ciril Jazbec
Kamermani: Jan Jenko, Matic Oblak in Luka Jenko
Postoprodukcija: Jan Jenko
Trajanje akcije: v času koronavirusa (video predstavljen aprila 2020)