STO
Opaženo

Time to #stayhome. Turn to nature and dream.

Slovenska turistična organizacija (STO) z videom »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« nagovarja gledalce, naj v času koronavirusa (začasno) ostanemo doma.

Kratek opis akcije: Hkrati vabi sledilce iz tujine k sanjarjenju o Sloveniji in načrtovanju obiska v prihodnosti pod sporočilom ostani doma oziroma »#StayHome so we can #TravelTomorrow«. »Čus tven nagovor vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah Slovenije. Za video, ki je bil zmontiran v času koronavirusa, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji,« so v STO povedali za MM.

STO1

STO2

Elementi akcije: video za družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Ana Savšek

Kreativna direktorja: Ciril Jazbec in Katarina Jazbec

Tekstopiska: Katarina Jazbec

Produkcijska hiša: Produkcijska hiša TENT

Vodja projekta v produkcijski hiši: Ajda Ažman Jazbec

Režiser: Ciril Jazbec

Kamermani: Jan Jenko, Matic Oblak in Luka Jenko

Postoprodukcija: Jan Jenko

Trajanje akcije: v času koronavirusa (video predstavljen aprila 2020)

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji