Tipično slovensko kosilo na netipičen način
Agencija 101 in Perutnina Ptuj sta ustvarili oglaševalsko akcijo za sestavljene obroke iz linije Natur Premium, ki pomaga ljudem do bolj uravnotežene in zdrave prehrane.
Perutnina Ptuj
Kratek opis: Slovenski potrošniki v natrpanem dnevnem urniku težko najdejo čas za pripravo uravnoteženega hranljivega obroka, odgovor na to pa lahko najdejo v sestavljenih obrokih linije Natur Premium. Ključ preproste priprave je v embalaži, ki je primerna za pripravo jedi v pečici. Jed je sestavljena iz piščančjega mesa iz piščancem prijazne reje z dvema različnima prilogama, rižem z grahom ali ajdo z jurčki, in je vnaprej začinjena. Sestavljeni hranljivi obroki so rešitev za uravnoteženo prehrano z domačim okusom. V televizijskem oglasu nastopa Bojan Emeršič, ki je kot obraz in glas številnih serij ter oglasov že vrsto let del slovenskih gospodinjstev, oglaševalska akcija pa je vidna tudi na spletu, YouTubu in na družbenih omrežjih, kjer pa so praktično vrednost in preprosto uporabo izdelkov prikazali znani vplivneži.
Elementi kampanje: televizijski oglas, spletno oglaševanje,YouTube, družbena omrežja, tiskani mediji
Predstavnica naročnika: Brigita Selinšek
Kreativna direktorica: Ana Šušteršič
Tekstopisec: Gašper Potočnik
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalec: Matic Strgar
Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović
Vodja projekta: Tjaša Kožar Sladič
Medijska agencija: Media Publikum, Agencija 101
Vodja digitalnega zakupa: Matej Peternel
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Ustvarjalka vsebin za družbena omrežja: Liza Letnik
Trajanje akcije: od 16. oktobra do 16. novembra 2023