Totalno odrolano
Paloma se s serijo »Totalno odrolano« predstavlja na družbenih omrežjih. Oglaševalsko akcijo je zasnovala agencija Saatchi & Saatchi, v video seriji pa nastopa Jože Robežnik.
Paloma
Kratek opis akcije: »Spletna video serija Totalno odrolano je bila zasnovna na podlagi treh izhodišč. Prvo je bilo Palomo približati generaciji, ki več ne čuti tradicionalne povezanosti do blagovne znamke, kot so jo morda še njihovi starši. Poleg tega smo želeli povzdigniti zavedanje o znamki na družbenih omrežjih, hkrati pa se dotakniti tudi aktualnega dogajanja, saj se je toaletni papir spomladi izkazal kot eden od najbolj zaželenih izdelkov z ogromno potenciala za duhovite zgodbe,« so povedali v Palomi.
V agenciji Saatchi & Saatchi, ki je zasnovala celotno akcijo na družbenih omrežjih, pravijo, da jim je z izbiro Jožeta Robežnika uspelo najti primernega protagonista, saj po njihovih besedah s svojim humorjem in prepoznavnim načinom podajanja vsebin na družbenih omrežjih še tako vsakdanjo tematiko spremeni v zanimivo, gledljivo in vredno deljenja.
Elementi akcije: serija spletnih videov, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Gregor Horvat, Aleksandra Muster in Manca Kravina
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Neža Kašnik
Mlajša vodja projekta: Sara Menaše Jensterle
Strateška direktorica: Maja Michieli
Digitalna strateginja: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Zmago Žnidaršič
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica: Jasna Vejselović
Umetniški direktor na spletu: Matjaž Škufca
Produkcija: JENS
Scenarista: Zmago Žnidaršič in Jože Robežnik
Fotograf: Jernej Lasič
Medijski zakup: iPROM
Trajanje akcije: avgust – september 2020