Tradicionalni Lidlovi Koraki za tačke
V sklopu trajnostne pobude »Ustvarimo boljši svet« so v Lidlu Slovenija v sodelovanju s portalom Pes, moj prijatelj že sedmo leto zapored izvedli projekt »Koraki za tačke«.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Namen projekta je izkazati skrb in podporo zavetiščnim živalim in jim pomagati najti odgovorne lastnike in topel dom. 4. oktobra, na svetovni dan živali, so to akcijo zaključili z izjemnimi rezultati in kar dvema tonama in pol donirane hrane.
»Letos smo se v okviru akcije osredotočili na starejše prebivalce slovenskih zavetišč, ki jih potencialni posvojitelji pogosto spregledajo, zato težje najdejo dom. Cilj je bil osvetliti prednosti, ki jih prinašajo pasji in mačji 'seniorji', ki so bolj umirjeni od mladičkov, večinoma že izurjeni v uporabi stranišča, prav tako je manj verjetno, da bodo v novem domu povzročili (ustvarjalni) nered,« pravijo.
Kot vsako leto, so tudi letos v poslovalnice postavili košare za zbiranje hrane za brezdomne živali. Na oglasih sta bila nekdanja »zavetiščnika«, kuža Franko in maček Oreo. Glavni del letošnje aktivacije se je odvil na Lidlovih družbenih omrežjih, kjer sta bila v ospredje postavljeni pobuda k donaciji hrane in ozaveščanje o starejših psih in mačkah. Na Instagramu so živali predstavljali preko funkcije »reels«, aktivacijo pa so razširili tudi s nalepkami na Instagramovih zgodbah.
Elementi akcije: aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, interno komuniciranje, tiskani oglasi, oglaševanje na družbenih omrežjih, uporaba lastnih medijev
Partner: Pes moj prijatelj, Zavod Naš kuža
Predstavnice naročnika: Kornelija Švab, Tina Cipot, Nina Plantan, Aleksandra Potočnik in Nina Novak
Strateška direktorica v agenciji: Nina Jakovljević
Vodja projekta v agenciji: Irena Kotnik
Asistentka vodje projekta v agenciji: Tajda Slabe
Kreativna vodja v agenciji: Maša Stanič
Tekstopiske: Maša Stanič, Neža Lešek in Maša Pleh
Oblikovanje: Marko Klemen in Dominik Skornšek