tk
Opaženo

Triglav komplet

Skupina Triglav predstavlja prenovljeni program zvestobe Triglav komplet z obsežno tržno komunikacijsko akcijo, navdihnjeno s filmi Wesa Andersona.

Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija za Triglav komplet v slovenski oglaševalski prostor prinaša svež, igriv in razlikovalen ton komuniciranja, saj navdih išče v ikoničnem jeziku Wesa Andersona. Ta seveda ni bil izbran po naključju, ravno nasprotno, saj s svojo barvito urejenostjo metaforično odlično dosega in izgrajuje produktno transparentnost Triglav kompleta,« pravijo snovalci akcije.

V podtonu kampanja sporoča, da Skupina Triglav s Triglav kompletom v celoti (in celostno) poskrbi za ljudi; ko je vse na svojem mestu in zavlada red, je namreč vse v redu. Triglav komplet se tako predstavi skozi večplasten vzporedni svet, kjer protagoniste spoznamo v njihovih »sobah«, ki so vsebinsko simbolno povezane z različnimi zavarovanji znotraj kompleta, hkrati pa so del večje zgodbe. Prerez sob in brezšivno prehajanje med njimi omogočata jasno razumljivo in narativno zaokroženo metaforo za modularnost in večplastnost Triglav kompleta. Poleg vidnejših elementov akcija obsega do potankosti razdelan ekosistem komunikacijskih aktivnosti, ki relevantno nagovarjajo vse segmente, tudi interno javnost.

tk1

tk2

tk3

tk4

tk5

tk6

tk7

tk8

tk9

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, dogodki, interni kanali Zavarovalnice Triglav

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Alenka Jančar, Sara Rogel, Jaka Jauh in Dragan Petrevski

Direktorica in vodja projekta: Glorija Petek

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Kreativna strateginja: Aida Gadžo

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Žan Rus Fink in Eva Stopar  

Umetniška direktorja: David Fartek in Matt Penko

Oblikovalec: Matt Penko

Digitalni oblikovalec: Mark Caserman

Digitalna stratega: Dušan Boldin in Nina Tanhofer

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Damjan Radovanovič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Pristop Media

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji