tk
Opaženo

Triglav komplet

Skupina Triglav predstavlja prenovljeni program zvestobe Triglav komplet z obsežno tržno komunikacijsko akcijo, navdihnjeno s filmi Wesa Andersona.

Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija za Triglav komplet v slovenski oglaševalski prostor prinaša svež, igriv in razlikovalen ton komuniciranja, saj navdih išče v ikoničnem jeziku Wesa Andersona. Ta seveda ni bil izbran po naključju, ravno nasprotno, saj s svojo barvito urejenostjo metaforično odlično dosega in izgrajuje produktno transparentnost Triglav kompleta,« pravijo snovalci akcije.

V podtonu kampanja sporoča, da Skupina Triglav s Triglav kompletom v celoti (in celostno) poskrbi za ljudi; ko je vse na svojem mestu in zavlada red, je namreč vse v redu. Triglav komplet se tako predstavi skozi večplasten vzporedni svet, kjer protagoniste spoznamo v njihovih »sobah«, ki so vsebinsko simbolno povezane z različnimi zavarovanji znotraj kompleta, hkrati pa so del večje zgodbe. Prerez sob in brezšivno prehajanje med njimi omogočata jasno razumljivo in narativno zaokroženo metaforo za modularnost in večplastnost Triglav kompleta. Poleg vidnejših elementov akcija obsega do potankosti razdelan ekosistem komunikacijskih aktivnosti, ki relevantno nagovarjajo vse segmente, tudi interno javnost.

tk1

tk2

tk3

tk4

tk5

tk6

tk7

tk8

tk9

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, dogodki, interni kanali Zavarovalnice Triglav

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Alenka Jančar, Sara Rogel, Jaka Jauh in Dragan Petrevski

Direktorica in vodja projekta: Glorija Petek

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Kreativna strateginja: Aida Gadžo

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Žan Rus Fink in Eva Stopar  

Umetniška direktorja: David Fartek in Matt Penko

Oblikovalec: Matt Penko

Digitalni oblikovalec: Mark Caserman

Digitalna stratega: Dušan Boldin in Nina Tanhofer

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Damjan Radovanovič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji