Triglav komplet
Skupina Triglav predstavlja prenovljeni program zvestobe Triglav komplet z obsežno tržno komunikacijsko akcijo, navdihnjeno s filmi Wesa Andersona.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija za Triglav komplet v slovenski oglaševalski prostor prinaša svež, igriv in razlikovalen ton komuniciranja, saj navdih išče v ikoničnem jeziku Wesa Andersona. Ta seveda ni bil izbran po naključju, ravno nasprotno, saj s svojo barvito urejenostjo metaforično odlično dosega in izgrajuje produktno transparentnost Triglav kompleta,« pravijo snovalci akcije.
V podtonu kampanja sporoča, da Skupina Triglav s Triglav kompletom v celoti (in celostno) poskrbi za ljudi; ko je vse na svojem mestu in zavlada red, je namreč vse v redu. Triglav komplet se tako predstavi skozi večplasten vzporedni svet, kjer protagoniste spoznamo v njihovih »sobah«, ki so vsebinsko simbolno povezane z različnimi zavarovanji znotraj kompleta, hkrati pa so del večje zgodbe. Prerez sob in brezšivno prehajanje med njimi omogočata jasno razumljivo in narativno zaokroženo metaforo za modularnost in večplastnost Triglav kompleta. Poleg vidnejših elementov akcija obsega do potankosti razdelan ekosistem komunikacijskih aktivnosti, ki relevantno nagovarjajo vse segmente, tudi interno javnost.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, dogodki, interni kanali Zavarovalnice Triglav
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Alenka Jančar, Sara Rogel, Jaka Jauh in Dragan Petrevski
Direktorica in vodja projekta: Glorija Petek
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Kreativna strateginja: Aida Gadžo
Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Žan Rus Fink in Eva Stopar
Umetniška direktorja: David Fartek in Matt Penko
Oblikovalec: Matt Penko
Digitalni oblikovalec: Mark Caserman
Digitalna stratega: Dušan Boldin in Nina Tanhofer
Produkcija: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Direktor fotografije: Damjan Radovanovič
Fotograf: Peter Giodani
Medijska agencija: Pristop Media