Trojčki A1 Kombo
Grey Ljubljana je za A1 Slovenija ustvaril kampanjo za trojčke A1 Kombo, ki uporabnikom omogočajo, da sami sestavijo svojo TV shemo.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: Akcija temelji na likih, ki poosebljajo posamezne programske sklope, družina pa lahko izbira, katere izmed njih bo povabila v svoj dom. Še več poosebljenih sklopov uporabnike čaka na spletni strani A1.si, na kateri lahko tudi sestavijo TV shemo paketa in naročijo svoj A1 Kombo.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Jana Kozoglav, Robert Demirović, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem
Vodje projekta v agenciji: Amadea Šoln, Klemen Krulec in Neža Maklin
Direktorica naročnika:Dunja Budair Prelog
Strateška direktorica: Špela Žorž
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativni direktor:Luka Bajs
Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Klemen Selan
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalka: Anja Korošec
Spletna oblikovalka: Urška Kos
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser:Miha Mlaker
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Primož Korošec
Družbena omrežja: Mediodrom
Medijska agencija: Grey Ljubljana
Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec
Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren
Trajanje akcije: April 2019