viva
Opaženo

»Tudi pujski so zebre!«

Nove kreativne ideje veganske dobrodelne organizacije Viva! pronicajo iz samega srca problematike vegetarijanstva in veganstva. Ljudje se zgražajo nad lovci na zebre, leve, nosoroge ali slone, medtem ko jedo svinjsko, piščančje ali kravje meso.

Dobrodelna organizacija Viva!, ki spodbuja veganstvo, se je v novi komunikacijski akciji združila z agencijo McCann Birmingham in ustvarila osupljive oglase, ki učinkovito prikazujejo, kaj si vegani mislijo o mesojedcih. V akciji so namreč velike divje živali, ki jih običajno povezujemo s safarijem, nadomestili z živino. Uporabili so slike, ki posnemajo resnične lovce na trofeje, kot so levi, nosorogi, zebre, sloni, ter divje živali zamenjali s kravami, prašiči, ovcami. Akcija spodbuja ljudi, naj ponovno razmislijo o svojem dojemanju specizma in postanejo vegani.

viva

Boj proti specizmu

Specizem se nanaša na ideologijo, da so življenja in interesi ene vrste bolj cenjeni od drugih. Ljudje namreč na ubijanje različnih živali gledamo (kulturno pogojeno) drugače. Ob ubijanju prašičev ljudje niso ogorčeni, pravijo v organizaciji.

Juliet Gellatley, ustanoviteljica in direktorica organizacije Viva!, ob tem pove: »Trpljenje živali za hrano ni nič bolj opravičljivo kot njihovo trpljenje za šport. Ta akcija osvetljuje povezavo med mučenjem živali za šport in tem, kaj ljudje dajejo na svoje krožnike. Veganstvo je edini način, da pokažemo sočutje do vseh živali.«

Adam Bodfish, izvršni kreativni direktor pri McCann Birmingham, je dejal: »Podobe lovcev z levi ali nosorogi pogosto povzročijo močan odziv, ko pa gre za živino, mnogi ljudje gledajo stran. Iskanje kreativnega načina, kako se ustaviti in spodbuditi ljudi k razmišljanju o vrednosti vseh vrst, je bil zanimiv in odličen izziv za celotno ekipo. Mislim, da smo ga učinkovito rešili.«

Komunikacijska akcija je potekala na kanalih zunanjega oglaševanja in na družbenih omrežjih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji