lidl
Opaženo

Tukaj za vas

Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija zasnovala integrirano komunikacijsko kampanjo, ki želi Lidlovim kupcem približati pojem domačnosti.

Kratek opis akcije: Protagonisti v oglasih ugotovijo, da s kokošmi ni šale, da se za pobiranje jabolk ne smeš bati višine, da je med kravo in bikom velika razlika ter da iz vsake moke ne bo kruha. Akcija izhaja iz dejstva, da nismo vsi za vse. Vsi ne moremo biti kmetje, sadjarji ali peki, saj delo na kmetiji, v sadovnjaku ali pekarni ni tako enostavno in idilično, kot si morda predstavljamo na prvi pogled ali pa o tem celo sanjamo.

Na tem mestu nastopi Lidl, ki z večjimi in manjšimi lokalnimi dobavitelji nudi vse več slovenskih izdelkov, ki so pridelani kot doma. To Lidlovo vlogo v vsakdanjiku kupcev preko štirih zgodb sporočijo s pomočjo univerzalnih, slovenskemu potrošniku domačih čustev.

»Ne nazadnje kampanja primarno komunicira zelo produktno orientirano domačnost in svežino izdelkov, kar sta dve ključni obljubi znamke Lidl Slovenija. Sekundarno pa nadgrajuje širše dojemanje pojma domačnosti in z njo povezano percepcijo Lidla kot globalnega trgovca, ki je močno vpleten v lokalno okolje, v katerem živi in deluje, razume slovenskega potrošnika ter spoštuje njegovo naravno in kulturno dediščino,« pojasnjujejo v agenciji.

Zunanje oglaševanje

lidllidllidllidl

Tiskani oglasi in plakati

lidllidl

lidllidl

Elementi akcije: Televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

 

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Lea Grilc, Tina Cipot, Maruša Pangerc, Robert Gornik, Nina Plantan, Katja Galjot, Katja Heberle, Miha Horvat in Anja Misja

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor in scenarist: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Perfo

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Fotograf: Klemen Razinger
Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in AX Production

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Glasba: Universal Music

Digitalna agencija: Drom

Medijska agencija: OMD

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji