Turizem Ljubljana s prenovljeno komunikacijsko platformo
V agenciji Luna \TBWA so za Turizem Ljubljana razvili novo komunikacijsko platformo, ki povezuje vse komunikacijske elemente blagovne znamke Visit Ljubljana: kulturo, kulinariko, butičnost, trajnost, kongresni in športni turizem.
Zavod Turizem Ljubljana
Kratek opis akcije: Pri prenovi komunikacijske platforme so se soočili z izzivom, kako povezati doslej zelo prepoznaven logotip blagovne znamke Visit Ljubljana v krovno platformo za vse nadaljnje komunikacijske elemente in hkrati celostno povezati vsa področja in produkte Turizma Ljubljana. Vsi materiali imajo v prenovljeni komunikacijski platformi skupni element, imenovan »V-rez«, ki sledi obliki logotipa ter ohranja čistost, jasnost in nenasičenost fotografij. »Nov pozicijski slogan Živahna. Živa. #VisitLjubljana izhaja iz jedra blagovne znamke in se osredotoča na dve značilnosti Ljubljane, ki jo ločujeta od konkurenčnih destinacij. Pripravljen je v štirih jezikovnih različicah, poleg slovenske še v angleški, nemški in italijanski: Vibrant. Vivid./Lebendig. Lebhaft./Vibrante. Vivida. #VisitLjubljana. Zaradi uporabe soglasniškega stika je nov pozicijski slogan tudi močnejši, privlačnejši, hitro zapomljiv in predvsem enostaven za izgovorjavo,« pravijo v Luni.
Predstavnica naročnika: Ana Bavčar
Vodja projekta v agenciji: Katja Blaznik
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Strateginja: Maruša Hrovat
Vsebinska strateginja: Maša Butara
Tekstopisca: Blaž Žnidarec in Maja Burja
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalec: Matic Kozinc