turizem LJ
Opaženo

Turizem (ponovno) dela Ljubljano

Komunikacijska akcija »Turizem dela Ljubljano« ozavešča prebivalce o pozitivnih učinkih turizma na gospodarstvo in zadovoljstvo lokalnega prebivalstva.

Turizem Ljubljana v zadnjih letih redno spremlja odnos meščanov do razvoja turizma v Ljubljani, saj  so ravno meščani najboljši in najbolj iskreni ambasadorji mesta. Akcija »Turizem dela Ljubljano« je prvič potekala lani pred poletno sezono, prav z namenom predstavitve te gospodarske panoge in koristi, ki jih prinaša prebivalcem in obiskovalcem mesta. Sem sodijo razvoj kakovostne ponudbe, nova delovna mesta, prihodki in raznovrstni projekte. Z namenskimi sredstvi pa Turizem Ljubljana vpeljuje tudi nove tehnologije in digitalizacijo vsebin (virtualna resničnost, mobilne aplikacije, dostop do vsebin preko QR-kod) ter razvija edinstvena vodenja in doživetja (od kulinaričnih in butičnih doživetij pa do pobega na prostem za družine).

Komunikacijska akcija za lokalno prebivalstvo

Od sredine do konca septembra bodo na zunanjih oglasnih površinah, LPP-zaslonih, spletnih mestih, družbenih omrežjih in radijskih postajah predstavljeni pozitivni vidiki turizma. Akcijo je Turizem Ljubljana tokrat pripravil kot nadgradnjo lanskoletnega slogana in vizualne podobe. Letos kampanjo sestavlja sedem motivov, ki sporočajo, da turizem dela Ljubljano zeleno, živahno, aktivno, dostopno, prepoznavno, ambiciozno in inovativno. Pri projektu jim je pomagala agencija Rubikon Gral.

Najboljša destinacija Evrope 2022

Da Ljubljana dosega vedno večjo prepoznavnost v mednarodnem prostoru, dokazujejo tudi osvojena priznanja in nagrade, med njimi letošnji naziv »Najboljša destinacija Evrope 2022«, ki so ga prestolnici podelili najprej mednarodna strokovna komisija in nato domačini in popotniki z vsega sveta.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji