Tuš Bricks: Prepusti se zabavi, svoj Tuš sestavi
Tuš, ki letos obeležuje 20 let programa zvestobe Tuš klub, je ob tej priložnosti pripravil kampanjo »Tuš Bricks: Prepusti se zabavi, svoj Tuš sestavi«.
Tuš
Kratek opis akcije: Ekskluzivna in omejena serija kock Tuš Bricks vsebuje pet različnih prodajnih paketov kock, od osnovne plošče s steno pa vse do električnega avtomobila in tovornjaka za dostavo svežega sadja in zelenjave. Za vsakih 15 evrov nakupa in ob nakupu izbranih izdelkov člani Tuš kluba prejmejo brezplačen paket kock Tuš Bricks, s pomočjo katerih bodo lahko opremili in dopolnili svojo mini trgovinico. Izvirna naslovna pesem akcije je nastala v sodelovanju z raperjem Nipkejem, njen cilj pa je povečati zapomnljivost kampanje. S komunikacijskim slogom, ki je blizu najmlajšim ciljnim skupinam in njihovim skrbnikom, želi Tuš celotno Slovenijo spodbuditi k spreminjanju besed v unikatne rime, nakupe v kocke in brezplačne pakete kock v edinstvene kombinacije trgovin Tuš.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radio, spletno oglaševanje, družbena omrežja, tiskani mediji, dogodek
Predstavnice naročnika: Danijela Lakičevič, Vesna Kuzmanović, Živa Slokan, Nika Brodnik, Maša Šolinc in Valerija Jakopič
Agencija: Pristop
Direktorica projekta v agenciji: Nina Razpet
Vodja produkcije: Emina Halilović
Asistentka: Maruša Pajer
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopiska: Manja Novak
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalki: Patricija Rantaša in Polina Shkolnikova
Postprodukcija spletnih vsebin: Urška Kos
Fotograf: Luka Svetič
Produkcijska hiša: Bright
Režiserka: Marcella Zanki
Direktor fotografije: Lazar Bogdanović
Animacija: Ivan Čerkezović
Glasba: Boštjan Nipič – Nipke, Damjan Jović
Medijska agencija: Mediapublikum
Trajanje akcije: od 4. oktobra 2023 do 12. decembra 2023