mm
Opaženo

Tuš Bricks: Prepusti se zabavi, svoj Tuš sestavi

Tuš, ki letos obeležuje 20 let programa zvestobe Tuš klub, je ob tej priložnosti pripravil kampanjo »Tuš Bricks: Prepusti se zabavi, svoj Tuš sestavi«.

Kratek opis akcije: Ekskluzivna in omejena serija kock Tuš Bricks vsebuje pet različnih prodajnih paketov kock, od osnovne plošče s steno pa vse do električnega avtomobila in tovornjaka za dostavo svežega sadja in zelenjave. Za vsakih 15 evrov nakupa in ob nakupu izbranih izdelkov člani Tuš kluba prejmejo brezplačen paket kock Tuš Bricks, s pomočjo katerih bodo lahko opremili in dopolnili svojo mini trgovinico. Izvirna naslovna pesem akcije je nastala v sodelovanju z raperjem Nipkejem, njen cilj pa je povečati zapomnljivost kampanje. S komunikacijskim slogom, ki je blizu najmlajšim ciljnim skupinam in njihovim skrbnikom, želi Tuš celotno Slovenijo spodbuditi k spreminjanju besed v unikatne rime, nakupe v kocke in brezplačne pakete kock v edinstvene kombinacije trgovin Tuš.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radio, spletno oglaševanje, družbena omrežja, tiskani mediji, dogodek

Predstavnice naročnika: Danijela Lakičevič, Vesna Kuzmanović, Živa Slokan, Nika Brodnik, Maša Šolinc in Valerija Jakopič

Agencija: Pristop

Direktorica projekta v agenciji: Nina Razpet

Vodja produkcije: Emina Halilović

Asistentka: Maruša Pajer

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Manja Novak

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalki: Patricija Rantaša in Polina Shkolnikova 

Postprodukcija spletnih vsebin: Urška Kos

Fotograf: Luka Svetič

Produkcijska hiša: Bright

Režiserka: Marcella Zanki 

Direktor fotografije: Lazar Bogdanović 

Animacija: Ivan Čerkezović

Glasba: Boštjan Nipič – Nipke, Damjan Jović

Medijska agencija: Mediapublikum

Trajanje akcije: od 4. oktobra 2023 do 12. decembra 2023

mm

mm

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji