novoletna tuš
Opaženo

Tuš – praznično vzdušje je najlepše deliti

Trgovec Tuš je v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril praznični oglas, s katerim sporočajo, da je praznično veselje najlepše deliti.

Kratek opis akcije: »V prazničnem obdobju smo zaradi veliko obveznosti in opravil pogosto napeti in razdražljivi. A ni potrebno veliko, da spremenimo vzdušje in praznično obdobje postane takšno, kot je bilo mišljeno. Toplo, prijetno in polno lepih želja,« pravijo v Tušu.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lucija Lepšina

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Režiser: Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič (Tuš)

Medijska agencija: Media Publikum

Glasba: priredba pesmi Novo leto avtorja Vladimirja Divljana, izdelava instrumentalne glasbene podlage Vojko Sfiligoj

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Čas trajanja akcije: od 25. novembra do 31. decembra 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji