Tuš – praznično vzdušje je najlepše deliti
Trgovec Tuš je v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril praznični oglas, s katerim sporočajo, da je praznično veselje najlepše deliti.
Engrotuš
Kratek opis akcije: »V prazničnem obdobju smo zaradi veliko obveznosti in opravil pogosto napeti in razdražljivi. A ni potrebno veliko, da spremenimo vzdušje in praznično obdobje postane takšno, kot je bilo mišljeno. Toplo, prijetno in polno lepih želja,« pravijo v Tušu.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji
Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič
Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović
Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopiska: Lucija Lepšina
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Režiser: Jure Matjažič
Produkcijska hiša: Studio Ritem
Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič (Tuš)
Medijska agencija: Media Publikum
Glasba: priredba pesmi Novo leto avtorja Vladimirja Divljana, izdelava instrumentalne glasbene podlage Vojko Sfiligoj
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Čas trajanja akcije: od 25. novembra do 31. decembra 2020