Tvoja izbira: Se ženeš za proteini?
Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija ustvarila nadaljevanje komunikacijske platforme Tvoja izbira, ki nas tokrat s pomočjo junakov Lidlove Vitalnice spodbuja, da po izdelke z visoko vsebnostjo beljakovin skočimo kar v Lidl.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Tvoja izbira je Lidlova komunikacijska platforma, ki na presenetljiv način komunicira prehrano, ki ji radi rečemo tudi »alternativna«. Z manj besedami in več okusa. »Tako smo po nizu štirih oglasov, v katerih smo zasnovali dvanajst okusnih idej za zajtrk, kosilo ali kar tako vmes, zdaj predstavili še oglaševalsko akcijo, v kateri kot glavni junaki nastopajo izdelki z visoko vsebnostjo beljakovin. Čeprav njihove obraze razkrijemo šele na koncu, v oglasih ves čas spremljamo športne podvige ambasadorjev Lidlove Vitalnice. Anže Avbelj, Hana Verdev in Urška Ahac se tako med drugim za proteini ženejo na kolesu, med tekom in v fitnesu. Tudi tokrat brez govora in brez glasbe,« pravijo snovalci akcije.
Kot nadaljevanje komunikacijske platforme Tvoja izbira je oglaševalska akcija ponovno ustvarjena v skladu s trendom ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), senzorična izkušnja gledalca pa temelji zgolj na zvokih športnih aktivnosti v sozvočju z zelo stiliziranimi in dinamičnimi posnetki.
»Izbran pristop tako dokazuje, da se v Lidlu ne začne zgolj naša izbira, temveč tudi motivacija, saj večplastna komunikacija združuje Lidlovo razgibano ponudbo izdelkov z visoko vsebnostjo beljakovin, Lidlovo Vitalnico ter oblačila, obutev in dodatke Lidlove ekskluzivne športne znamke Crivit, ki so uporabljeni v oglasu. Verjamemo, da smo tako na drugačen in presenetljiv način nagovorili vse tiste, za katere je aktiven način življenja prva in prava izbira,« pravijo v Lidlu Slovenija.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Janja Nardin, Lea Grilc, Anita Srac, Špela Kregar, Maruša Pangerc, Tanja Knez, Veronika Šavrič, Robert Gornik, Nina Plantan, Katja Galjot, Miha Horvat in Andraž Kebe
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Sloboda
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Montaža: Jan Lovše
Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in Art Rebel 9
Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar
Fotografa: Klemen Razinger in Jaka Babnik
Svetovanje na področju športa: Anže Avbelj, Hana Verdev in Urška Ahac
Digitalna agencija: Drom
Medijska agencija: OMD