proteini
Opaženo

Tvoja izbira: Se ženeš za proteini?

Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija ustvarila nadaljevanje komunikacijske platforme Tvoja izbira, ki nas tokrat s pomočjo junakov Lidlove Vitalnice spodbuja, da po izdelke z visoko vsebnostjo beljakovin skočimo kar v Lidl.

Kratek opis akcije: Tvoja izbira je Lidlova komunikacijska platforma, ki na presenetljiv način komunicira prehrano, ki ji radi rečemo tudi »alternativna«. Z manj besedami in več okusa. »Tako smo po nizu štirih oglasov, v katerih smo zasnovali dvanajst okusnih idej za zajtrk, kosilo ali kar tako vmes, zdaj predstavili še oglaševalsko akcijo, v kateri kot glavni junaki nastopajo izdelki z visoko vsebnostjo beljakovin. Čeprav njihove obraze razkrijemo šele na koncu, v oglasih ves čas spremljamo športne podvige ambasadorjev Lidlove Vitalnice. Anže Avbelj, Hana Verdev in Urška Ahac se tako med drugim za proteini ženejo na kolesu, med tekom in v fitnesu. Tudi tokrat brez govora in brez glasbe,« pravijo snovalci akcije.

Kot nadaljevanje komunikacijske platforme Tvoja izbira je oglaševalska akcija ponovno ustvarjena v skladu s trendom ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), senzorična izkušnja gledalca pa temelji zgolj na zvokih športnih aktivnosti v sozvočju z zelo stiliziranimi in dinamičnimi posnetki.

»Izbran pristop tako dokazuje, da se v Lidlu ne začne zgolj naša izbira, temveč tudi motivacija, saj večplastna komunikacija združuje Lidlovo razgibano ponudbo izdelkov z visoko vsebnostjo beljakovin, Lidlovo Vitalnico ter oblačila, obutev in dodatke Lidlove ekskluzivne športne znamke Crivit, ki so uporabljeni v oglasu. Verjamemo, da smo tako na drugačen in presenetljiv način nagovorili vse tiste, za katere je aktiven način življenja prva in prava izbira,« pravijo v Lidlu Slovenija.

lidl anze

lidl urska

lidl hana

lidl splosni

print hana

proteini splosni

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Janja Nardin, Lea Grilc, Anita Srac, Špela Kregar, Maruša Pangerc, Tanja Knez, Veronika Šavrič, Robert Gornik, Nina Plantan, Katja Galjot, Miha Horvat in Andraž Kebe

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Montaža: Jan Lovše

Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in Art Rebel 9

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Fotografa: Klemen Razinger in Jaka Babnik

Svetovanje na področju športa: Anže Avbelj, Hana Verdev in Urška Ahac

Digitalna agencija: Drom

Medijska agencija: OMD

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji