Tvoje srce vidi, česar oči ne
V agenciji Herman & Partnerji so za Radensko zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero so želeli opozoriti na dejstvo, da velike in pomembne spremembe pogosto terjajo svoj čas.
Radenska
Kratek opis akcije: Trajnostno delovanje je v srcu Radenske – podjetje iz Radencev namreč že leta podpira in ustvarja mnoge trajnostno naravnane projekte. Poleg tega so iz leta v leto okolju in potrošniku bolj prijazni tudi njihovi izdelki. S kampanjo »Tvoje srce vidi, česar oči ne« poudarjajo, da male korake proti boljšemu jutri naredimo le, če na stvari gledamo s srcem – tako kot Radenska, ki svoja trajnostna dejanja iz leta v leto nadgrajuje in tako zmanjšuje svoj ogljični odtis ter pomembno prispeva k boljšemu jutri.
Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, prenova spletnega mesta www.srcnozajutri.si, svetlobni digitalni zasloni
Medijska agencija: AM komunikacije
Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Adja Keuschler
Vodja projekta v agenciji: Arin Čebokli
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopiska: Eva Stopar
Umetniška direktorja: Sašo Dornik in Gregor Čeferin (spletno mesto)
Oblikovalec: Matic Kosem
Glasbena podlaga: Zvoki narave
Čas trajanja akcije: 10.–30. junij 2022