zz
Opaženo

Umetnost gostoljubja z Juretom Tomičem

Argeta Exclusive in agencija Luna \TBWA sta zasnovali komunikacijsko akcijo za novi namaz, ki ga je tokrat ustvaril chef Jure Tomič iz Ošterije Debeluh.

Kratek opis akcije: Prestižni liniji namazov Argeta Exclusive je letos svoj pečat dodal kuharski mojster Jure Tomič iz Ošterije Debeluh, ki domače in tuje goste z vsako jedjo spreminja v prijatelje. To pa mu po njegovih besedah uspeva z dodatkom posebne sestavine – gostoljubjem. S to tradicionalno veščino je dopolnil tudi »Argeto Exclusive à la Jure Tomič«, namaz pa ustvaril iz teletine, črne trobente in cveta koromača. 

Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA, je v ospredje postavila umetnost gostoljubja. Tako so pripravili virtualni tečaj gostoljubja in priročnik gostoljubja, s pomočjo katerega lahko vsi postanejo vrhunski gostitelji.  

Novi okus linije so predstavili na ekskluzivnem dogodku v vinski kleti Posavskega muzeja v Brežicah, kjer so gostje izkusili chefovo gostoljubje in uživali v dovršenih jedeh, manjkalo pa ni niti dobre glasbe, saj jih je z nastopom razvajal Petar Grašo, stalni gost Ošterije Debeluh.

Avtor: Luna \TBWA

Naročnik: Argeta Exclusive (Atlantic Grupa)

Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna aktivacija, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Vida Kos, Živa Deu, Simon Horvat Ižanc in Patricia Platiša

Vodji projekta: Saša Truden in Valerija Smolej

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopiska: Maja Podojsteršek

Umetniški vodja: Miha Avsenik

Specialistka za digitalne vsebine: Neža Renko

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Montaža videov: Matic Povše

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj

Fotografija: off-menu studio

Video: Black Lime d.o.o.

Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin

Razvoj spletne aktivacije: brainylab 

Izvedba dogodka: Paidea Events

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji