Umetnost gostoljubja z Juretom Tomičem
Argeta Exclusive in agencija Luna \TBWA sta zasnovali komunikacijsko akcijo za novi namaz, ki ga je tokrat ustvaril chef Jure Tomič iz Ošterije Debeluh.
Argeta
Kratek opis akcije: Prestižni liniji namazov Argeta Exclusive je letos svoj pečat dodal kuharski mojster Jure Tomič iz Ošterije Debeluh, ki domače in tuje goste z vsako jedjo spreminja v prijatelje. To pa mu po njegovih besedah uspeva z dodatkom posebne sestavine – gostoljubjem. S to tradicionalno veščino je dopolnil tudi »Argeto Exclusive à la Jure Tomič«, namaz pa ustvaril iz teletine, črne trobente in cveta koromača.
Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA, je v ospredje postavila umetnost gostoljubja. Tako so pripravili virtualni tečaj gostoljubja in priročnik gostoljubja, s pomočjo katerega lahko vsi postanejo vrhunski gostitelji.
Novi okus linije so predstavili na ekskluzivnem dogodku v vinski kleti Posavskega muzeja v Brežicah, kjer so gostje izkusili chefovo gostoljubje in uživali v dovršenih jedeh, manjkalo pa ni niti dobre glasbe, saj jih je z nastopom razvajal Petar Grašo, stalni gost Ošterije Debeluh.
Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Argeta Exclusive (Atlantic Grupa)
Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna aktivacija, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Vida Kos, Živa Deu, Simon Horvat Ižanc in Patricia Platiša
Vodji projekta: Saša Truden in Valerija Smolej
Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec
Tekstopiska: Maja Podojsteršek
Umetniški vodja: Miha Avsenik
Specialistka za digitalne vsebine: Neža Renko
Spletna oblikovalka: Pia Požek
Montaža videov: Matic Povše
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj
Fotografija: off-menu studio
Video: Black Lime d.o.o.
Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin
Razvoj spletne aktivacije: brainylab
Izvedba dogodka: Paidea Events