zz
Opaženo

Umetnost gostoljubja z Juretom Tomičem

Argeta Exclusive in agencija Luna \TBWA sta zasnovali komunikacijsko akcijo za novi namaz, ki ga je tokrat ustvaril chef Jure Tomič iz Ošterije Debeluh.

Kratek opis akcije: Prestižni liniji namazov Argeta Exclusive je letos svoj pečat dodal kuharski mojster Jure Tomič iz Ošterije Debeluh, ki domače in tuje goste z vsako jedjo spreminja v prijatelje. To pa mu po njegovih besedah uspeva z dodatkom posebne sestavine – gostoljubjem. S to tradicionalno veščino je dopolnil tudi »Argeto Exclusive à la Jure Tomič«, namaz pa ustvaril iz teletine, črne trobente in cveta koromača. 

Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA, je v ospredje postavila umetnost gostoljubja. Tako so pripravili virtualni tečaj gostoljubja in priročnik gostoljubja, s pomočjo katerega lahko vsi postanejo vrhunski gostitelji.  

Novi okus linije so predstavili na ekskluzivnem dogodku v vinski kleti Posavskega muzeja v Brežicah, kjer so gostje izkusili chefovo gostoljubje in uživali v dovršenih jedeh, manjkalo pa ni niti dobre glasbe, saj jih je z nastopom razvajal Petar Grašo, stalni gost Ošterije Debeluh.

Avtor: Luna \TBWA

Naročnik: Argeta Exclusive (Atlantic Grupa)

Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna aktivacija, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Vida Kos, Živa Deu, Simon Horvat Ižanc in Patricia Platiša

Vodji projekta: Saša Truden in Valerija Smolej

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopiska: Maja Podojsteršek

Umetniški vodja: Miha Avsenik

Specialistka za digitalne vsebine: Neža Renko

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Montaža videov: Matic Povše

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj

Fotografija: off-menu studio

Video: Black Lime d.o.o.

Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin

Razvoj spletne aktivacije: brainylab 

Izvedba dogodka: Paidea Events

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji