Upiranje nima smisla
S sloganom Upiranje nima smisla se je blagovna znamka visoko kakovostne gurmanske hrane za mačke Sheba, ki deluje pod okriljem podjetja Mars, predstavila širši javnosti.
Kratek opis akcije: Zasnova oglaševalske akcije, ki je nastala v sodelovanju med več agencijami, temelji na dejstvu, da vsi radi uživamo v dobro pripravljeni hrani, novih okusih in svežih, kakovostnih sestavinah. »Skrbno izbrane sestavine hrani dajo tisti okus, zaradi katerega zaplešejo naše brbončice. In tudi med živalmi imamo prave gurmane. Predvsem mačke. Zakaj ne bi tudi mačke uživale v skrbno pripravljeni hrani, ki je sicer ne pripravljajo vrhunski kuharski mojstri, temveč Sheba? Sheba je tisto gurmansko mačje presenečenje s skrbno izbranimi sestavinami, ki v popolnosti odgovori na prefinjen okus mačk. Gurmanski izdelek, ki popolnoma povzema slogan blagovne znamke, da upiranje nima smisla,« so za MM povedali v agenciji O3.
Sporočilo akcije so podali skozi preplet različnih kanalov, od televizijskega oglasa in spletnega oglaševanja, do dogodka za medije, na katerem so povabljeni uživali v kulinaričnih mojstrovinah kuharskega mojstra Bineta Volčiča, domov pa so odnesli paket z izdelki Sheba za svoje mačje gurmanke.
Elementi komunikacije: televizijsko oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnem mestu in odnosi z javnostmi
Medijska agencija: Grey Ljubljana
Predstavnica naročnika: Maja Zorc
Vodja projekta v agenciji: Barbara Nemec (O3)
Asistent vodje projektov: Jurij Kern (O3)
Kreativna direktorica: Barbara Nemec (O3)
Umetniški direktor: Teo Križmančič (O3)
Oblikovalca: Teo Križmančič in Špela Starc Kovač (izvedbeno oblikovanje večine gradiv, ne pa tudi izvornih ključnih vizualov, avtorsko oblikovanje gradiv za dogodek, vzorčenje, elementi marketinških aktivnosti pod črto)
Odnosi z javnostmi: Barbara Žejn (Grayling)
Spletni strateginji in medijska podpora: Anja Valiukevicius in Leja Kolenc (Grey Ljubljana)
Fotograf: Andrej Križ
Trajanje akcije: februar 2020