roznato poletje
Opaženo

Ustvarite #rožnatopoletje

V Triglav Skladih pravijo, da letošnje poletje s kampanjo #rožnatopoletje vlagajo v odnose.

Kratek opis akcije: #rožnatopoletje je zapolnjeno s pisanimi cvetlicami, pozitivnimi mislimi in rožnatim pogledom v prihodnost. Sporoča nam, da so današnje naložbe časa, čustev in finančnih sredstev, način, da zgradimo »rožnato« prihodnost, ki si jo želimo.

Poletno lead generation kampanjo so zasnovali v agenciji Yootree in v ospredje postavili skrb za uporabnike in njihovo prihodnost, ki predstavljata pomembna temelja trajnostne usmerjenosti družbe Triglav Skladi. Cvetoča kampanja vabi uporabnike k ustvarjanju »rožnatega poletja« v dvojnem pomenu: fizično kot poletje z obilico cvetlic ali čustveno kot prijetno obdobje leta, kjer stvari vidimo v pozitivni luči. Preprosta komunikacijska aktivacija uporabniku omogoča, da postane del projekta, ki ustvarja in sporoča pozitivnost ter veselje.

#rožnatopoletje je prežeto s premišljeno zastavljenim vsebinskim marketingom, komunikacijo z vplivneži in nagradno igro, ki spodbuja interakcijo s tržno znamko. »Triglav Skladi v aktivni komunikaciji s sledilci, bralci in strankami sledijo svojim vrednotam in tradiciji – negovanju in utrjevanju odnosov, ki so v današnjem času izredno pomembni. Ustvarjanje pristnih trenutkov vzajemne komunikacije je najboljša naložba v prihodnost, ki naj bo »rožnata« za vse,« pravijo snovalci akcije.

tspoletje1

tspoletje2

Elementi akcije: priložnostno spletno mesto, radijski oglas, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, tisk, zunanje oglaševanje, usmerjena komunikacija na Instagramu, sodelovanje z vplivneži, posebna serija e-poštnih sporočil, promocijski dogodki

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič

Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarević

Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal

Kreativna direktorica in tekstopiska: Živa Munih

Umetniška direktorja: Neža Pavrič in Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Anja Hren in Živa Munih

Medijski agenciji: Medialog in Madwise

Čas trajanja akcije: 20. junij–20. september 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji