Ustvarite #rožnatopoletje
V Triglav Skladih pravijo, da letošnje poletje s kampanjo #rožnatopoletje vlagajo v odnose.
Triglav Skladi
Kratek opis akcije: #rožnatopoletje je zapolnjeno s pisanimi cvetlicami, pozitivnimi mislimi in rožnatim pogledom v prihodnost. Sporoča nam, da so današnje naložbe časa, čustev in finančnih sredstev, način, da zgradimo »rožnato« prihodnost, ki si jo želimo.
Poletno lead generation kampanjo so zasnovali v agenciji Yootree in v ospredje postavili skrb za uporabnike in njihovo prihodnost, ki predstavljata pomembna temelja trajnostne usmerjenosti družbe Triglav Skladi. Cvetoča kampanja vabi uporabnike k ustvarjanju »rožnatega poletja« v dvojnem pomenu: fizično kot poletje z obilico cvetlic ali čustveno kot prijetno obdobje leta, kjer stvari vidimo v pozitivni luči. Preprosta komunikacijska aktivacija uporabniku omogoča, da postane del projekta, ki ustvarja in sporoča pozitivnost ter veselje.
#rožnatopoletje je prežeto s premišljeno zastavljenim vsebinskim marketingom, komunikacijo z vplivneži in nagradno igro, ki spodbuja interakcijo s tržno znamko. »Triglav Skladi v aktivni komunikaciji s sledilci, bralci in strankami sledijo svojim vrednotam in tradiciji – negovanju in utrjevanju odnosov, ki so v današnjem času izredno pomembni. Ustvarjanje pristnih trenutkov vzajemne komunikacije je najboljša naložba v prihodnost, ki naj bo »rožnata« za vse,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: priložnostno spletno mesto, radijski oglas, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, tisk, zunanje oglaševanje, usmerjena komunikacija na Instagramu, sodelovanje z vplivneži, posebna serija e-poštnih sporočil, promocijski dogodki
Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič
Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarević
Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal
Kreativna direktorica in tekstopiska: Živa Munih
Umetniška direktorja: Neža Pavrič in Ivor Bogunić
Oblikovalka: Neža Pavrič
Strokovnjakinji za družbena omrežja: Anja Hren in Živa Munih
Medijski agenciji: Medialog in Madwise
Čas trajanja akcije: 20. junij–20. september 2022