eurospin zgodbe
Opaženo

Ustvarjajmo zgodbe s srečnim koncem

Eurospin in Zveza prijateljev mladine Slovenije sta že peto leto združila moči v želji, da bi otrokom iz socialno ogroženih družin omogočili vsaj malo bolj brezskrbno otroštvo.

Kratek opis akcije: V agenciji SHIFT so v ta namen skupaj s pravljičarjem Žigo X. Gombačem in ilustratorko Veroniko Burger ustvarili dobrodelno slikanico o Emi in Tinetu, ki se odpravita odkriti, kaj je zaklad na koncu mavrice. Odgovor na vprašanje, kaj sta našla, bodo izvedeli vsi, ki bodo v Eurospinu kupili slikanico in tako prispevali Zvezi prijateljev mladine Slovenije za nakup šolskih potrebščin otrok iz socialno ogroženih družin.

V sklopu komunikacij v podporo kampanji so pripravili tudi nagradni pravljični natečaj za otroke, ki spodbuja domišljijo. Sodelovanje je enostavno, saj na spletni strani kampanje otroke čaka nadaljevanje dobrodelne pravljice o Emi in Tinetu, le da manjkajo pomembni deli, ki jih je treba dopolniti, da nastane povsem svoja zgodba. Vsak otrok, ki bo ustvaril in poslal pravljico, bo med drugim za nagrado prejel pravljico drugega otroka, ki tudi sodeluje v pravljičnem natečaju. Tako si bodo otroci med seboj izmenjali zgodbe in se povezali preko domišljije. Žreb pa bo določil, kateri od otrok, ki so si izmenjali pravljice, se bodo lahko spoznali tudi v živo na dogodivščini v živalskem vrtu, kamor bodo povabljeni tudi otroci pod okriljem Zveze prijateljev mladine.

slikanica

Elementi akcije: slikanica, televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, kretivni natečaj, spletno mesto

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis  

Kreativna direktorica: Ana Ivandić   

Tekstopiske: Kaja Elsner, Nina Vidrih in Ana Ivandić   

Umetniški direktor: Matija Primc 

Oblikovalci: Lucija Pale, Hana Domjan in Aleš Salokar 

Direktorica projekta: Eva Frass  

Vodja projekta: Abra Nikitenko   

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič   

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič    

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip   

Filmska produkcija in postprodukcija: Idejalisti 

Zvočna obdelava: Kreativist  

Ilustratorka: Veronika Burger

Medijska agencija: Medialog   

Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc   

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji