pop tv
Opaženo

»Ustvarjamo navdušenje«

V agenciji Luna \TBWA so pripravili novo oglaševalsko akcijo za POP TV. Osrednja misel komunikacijske akcije je »Ustvarjamo navdušenje«. Tega so ujeli v živahnem televizijskem oglasu, ki ga bomo kmalu začutili povsod okoli nas, obljubljajo snovalci.

Ime akcije: Ustvarjamo navdušenje

Naročnik: Pro Plus / POP TV

Kratek opis akcije: Televizija je stalni spremljevalec naših življenj. Čeprav si ob pojmu gledanja televizije običajno predstavljamo prijetno sprostitev v kavču ali udobnem fotelju, nam kakovosten televizijski program v resnici predstavlja veliko več. V naš vsakdan ne prinaša le kratkočasja, temveč nas aktivira, spodbuja za nove izkušnje, nam daje pogum za nepričakovane izzive in v nas vzbuja čustva povezanosti in empatije. Kakovosten televizijski program, kakršen je program POP TV, v naša vsakdanja življenja prinaša navdušenje. POP TV vsako leto med ljudmi odkriva nove talente, znane spodbuja k petju in plesu, ljudem odstira nova kulinarična obzorja, jih uči, kako v težkih trenutkih sočloveku priskočiti na pomoč, in spodbuja mlade podjetnike, da tudi sami pogumno stopijo na novo poslovno pot.

pop tv

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, tisk, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Iva Pirc Šepec, Olga Stojanović in Darja Zajc

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodja projekta in strateginja: Nina Melink

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisca: Tomaž Radšel in Blaž Žnidarec

Umetniški vodja: Jure Sotler

Režiser: Gregor Vesel

TV-produkcija: Kinomotel

Fotografinja: Urša Premik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji