jazz kranj
Opaženo

Uživanje v odmiku na Jazz Kampu Kranj

Agencija Mayer McCann je za poletni festival Jazz Kamp Kranj zasnovala in izpeljala digitalno oglaševalsko akcijo, oblikovala plakate zunanjega oglaševanja in promocijsko gradivo.

Kratek opis akcije: Glasbena industrija je zaradi koronavirusa doživela velike izgube. Po pandemiji je v zraku obviselo veliko vprašanje, ali se bodo različni glasbeni dogodki sploh lahko odvili. Prav ta razlog je letošnji 17. Jazz Kamp Kranj osvetlil kot enega od redkih festivalov, ki je v negotovih časih omejenega druženja obiskovalcem omogočil edinstvena doživetja. Ta poudarek je igral ključno vlogo pri konceptualizaciji oglaševanja agencije Mayer McCann, ki je zanj zasnovala in izpeljala digitalno oglaševalsko akcijo, oblikovala podobo mestnega plakata in pripravila promocijsko gradivo. Jazz Kamp Kranj so izpostavili kot varno doživetje in dogodek, kjer se lahko obiskovalci z zagotovljenimi varnostnimi ukrepi sprostijo ob živi glasbi. Sporočilo »Uživaj v odmiku!«, ki naslavlja tako kontekst časa kot moč glasbe, da nas odmakne od negotovosti vsakdana, so v agenciji zaokrožili s podobo barvitih inštrumentov, na katere igrajo roke v rokavicah iz lateksa.

jkk1

jkk2

jkk3

jkk4

jkk5

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, zunanje oglaševanje, promocijska gradiva

Vodji projekta v agenciji: Janja Tekavec in Špela Vuga

Kreativna direktorica: Petja Montanez

Umetniški direktorici: Petja Montanez in Mateja Škofic

Digitalna strateginja: Eva Štrus

Animacija, video: Aleš Salokar

Tekstopisca: Sonja Zlobko in Michal Lamprecht

Fotograf: Matjaž Jambriško

Zunanji medij: Tam-Tam mestni plakati

Produkcija: Peakprint

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji