Uživanje v odmiku na Jazz Kampu Kranj
Agencija Mayer McCann je za poletni festival Jazz Kamp Kranj zasnovala in izpeljala digitalno oglaševalsko akcijo, oblikovala plakate zunanjega oglaševanja in promocijsko gradivo.
Jazz Kamp Kranj, zanj Gramus
Kratek opis akcije: Glasbena industrija je zaradi koronavirusa doživela velike izgube. Po pandemiji je v zraku obviselo veliko vprašanje, ali se bodo različni glasbeni dogodki sploh lahko odvili. Prav ta razlog je letošnji 17. Jazz Kamp Kranj osvetlil kot enega od redkih festivalov, ki je v negotovih časih omejenega druženja obiskovalcem omogočil edinstvena doživetja. Ta poudarek je igral ključno vlogo pri konceptualizaciji oglaševanja agencije Mayer McCann, ki je zanj zasnovala in izpeljala digitalno oglaševalsko akcijo, oblikovala podobo mestnega plakata in pripravila promocijsko gradivo. Jazz Kamp Kranj so izpostavili kot varno doživetje in dogodek, kjer se lahko obiskovalci z zagotovljenimi varnostnimi ukrepi sprostijo ob živi glasbi. Sporočilo »Uživaj v odmiku!«, ki naslavlja tako kontekst časa kot moč glasbe, da nas odmakne od negotovosti vsakdana, so v agenciji zaokrožili s podobo barvitih inštrumentov, na katere igrajo roke v rokavicah iz lateksa.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, zunanje oglaševanje, promocijska gradiva
Vodji projekta v agenciji: Janja Tekavec in Špela Vuga
Kreativna direktorica: Petja Montanez
Umetniški direktorici: Petja Montanez in Mateja Škofic
Digitalna strateginja: Eva Štrus
Animacija, video: Aleš Salokar
Tekstopisca: Sonja Zlobko in Michal Lamprecht
Fotograf: Matjaž Jambriško
Zunanji medij: Tam-Tam mestni plakati
Produkcija: Peakprint