V katere namene uporabljate zobno ščetko?
Pri blagovni znamki Colgate se zavedajo, da ljudje zobnih ščetk ne uporabljajo le za umivanje zob, zato so ustvarili novo kolekcijo treh različnih zobnih ščetk, ki služijo povsem drugemu namenu kot običajno.
Kaja Kovič
Colgate in agencija VMLY&R Južna Afrika sta ustvarila tri inovativne, elegantne in funkcionalne zobne ščetke, da dokažeta, kako različne vloge imajo te v naših življenjih.
Od kod ideja?
Eden od glavnih ciljev projekta NuGen je proaktivno vplivanje na ljudi, naj menjajo zobno ščetko vsake dva do tri mesece. Prodaja zobnih ščetk se od izuma dalje, torej zadnjih 213 let, ni spremenila, a ker je v zadnjih letih prišlo do manjšega padca prodaje, se je Colgate povezal z agencijo in proces prodaje obrnil na glavo.
Med raziskovanjem fenomena padca prodaje so se poglobili v uporabo zobne ščetke in ugotovili (tudi po lastnih izkušnjah), da ščetka po uporabi skoraj nikoli ne roma v koš za smeti, ampak dobi novo funkcijo.
Afriška mladina uporablja zobne ščetke za veliko več kot le umivanje zob – od nege las do čiščenja superg ali računalniških konzul. Ta ugotovitev je postala priložnost, da ciljnemu občinstvu na svež in vznemirljiv način predstavijo tisto, kar si želijo. Colgate je tako za vsako od teh aktivnosti ustvaril povsem prilagojeno ščetko.
NuGen: Nova generacija zobnih ščetk za novo generacijo
Krtačke EdgeBrush, KickBrush in GameBrush predstavljajo kolekcijo ščetk NuGen, ki niso le funkcionalne, ampak tudi stilsko oblikovane in narejene iz razgradljivih materialov, ki jih je mogoče reciklirati. Prototipe kolekcije NuGen so sprva testirali in promovirali vplivneži generacije Z, nato so bili predstavljeni tudi v trgovinah s supergami, frizerskih salonih in trgovinah z igrami. Odzivi na novo prototipno kolekcijo, ki jo je Colgate ustvaril skupaj z agencijo VMLY&R Južna Afrika, so bili izjemno pozitivni, zato partnerja nadaljujeta z razvojem in izpopolnjevanjem zobnih ščetk. Oba deležnika sta v izjavi za javnost sporočila, da sta nadvse ponosna, da se projekt dejansko še niti ni začel, pa je že požel toliko pozitivnih odzivov, zato napovedujejo še več ščetk in intenzivnejšo promocijo.
NuGen je bil opažen tudi s strani stroke, saj je bil na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions nagrajen z bronastim levom za obrtno oblikovanje.