triglav skladi1
Opaženo

V krizi si zaslužite več. Tudi finančnih nasvetov.

Agencija Yootree je s svojim naročnikom Triglav Skladi v času koronakrize dosegla izjemen rezultat, ki ga pripisujejo odlični komunikaciji in predanemu delu prodajnega osebja v času epidemije.

Kratek opis akcije: Družba Triglav Skladi je v marcu in aprilu 2020 realizirala manj kot 1 odstotek izplačil, hkrati pa je dosegla tudi visoka nova vplačila in zato povečala obseg neto sredstev iz naslova vplačil.

Elementi akcije: spletni oglasi, družbena omrežja, spletna stran

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ

Strateginji: Mojca Ivanc in Petra Trontelj Pečnik

Direktorica projekta: Petra Trontelj Pečnik
Vodja projekta: Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopiska: Živa Munih

Oblikovalka: Neža Pavrič

Digitalna medijska agencija: Madwise

Trajanje akcije: od marca 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji