V krizi si zaslužite več. Tudi finančnih nasvetov.
Agencija Yootree je s svojim naročnikom Triglav Skladi v času koronakrize dosegla izjemen rezultat, ki ga pripisujejo odlični komunikaciji in predanemu delu prodajnega osebja v času epidemije.
Triglav Skladi
Kratek opis akcije: Družba Triglav Skladi je v marcu in aprilu 2020 realizirala manj kot 1 odstotek izplačil, hkrati pa je dosegla tudi visoka nova vplačila in zato povečala obseg neto sredstev iz naslova vplačil.
Elementi akcije: spletni oglasi, družbena omrežja, spletna stran
Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ
Strateginji: Mojca Ivanc in Petra Trontelj Pečnik
Direktorica projekta: Petra Trontelj Pečnik
Vodja projekta: Irena Dizdarević
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopiska: Živa Munih
Oblikovalka: Neža Pavrič
Digitalna medijska agencija: Madwise
Trajanje akcije: od marca 2020