z
Opaženo

V Mercatorju kuhamo dobro

Pri Mercatorju so ustvarili novo sezono kuharskega šova Mali šef Slovenije, v agenciji Luna \TBWA pa so kot prilogo h glavni jedi pripravili še oglaševalsko kampanjo.

Kratek opis akcije: Velik del šova Mali šef Slovenije je kuhanje in navduševanje nad kulinaričnimi mojstrovinami osnovnošolcev, še bolj pomemben del šova pa je večji od kuhanja samega. V šovu tekmovalci s kuhanjem namreč pomagajo svojim osnovnim šolam do deleža denarnih sredstev, ki jih podarja Mercator. S temi pa svoji šoli pomagajo uresničiti zanimive projekte, ki razveselijo vse sošolce. Rdeča nit letošnje kampanje zato ni le zgodba o kuhanju, ampak zgodba o osebni rasti. "Je zgodba, ki se konča s tem, da je eno od najpomembnejših človeških spoznanj to, da se v vse bolj egocentričnem svetu znaš, zmoreš in želiš potruditi za druge in za skupno dobro. In to je tisto, kar je večje od kuhanja,« pravijo snovalci kampanje. Zato je Mercator v dosedanjih petih sezonah med 40 slovenskih osnovnih šol razdelil 150.000 evrov in razveselil več kot 16.000 šolarjev, s prihajajočo šesto sezono pa bodo te številke še narasle.

V televizijskem oglasu so nastopili Matic in Patrik, Tim in Alex ter Nika in Nik, zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije, ki so z modrimi nasveti svojo kuharsko štafeto predali mlajši generaciji tekmovalcev.

z

z

Elementi akcije: televizijski oglas, radio, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodja projekta: Urška Cerar

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetnišnki vodja: Miha Avsenik

Oblikovalci: Dejan Kralj, Ivan Todorović in Miha Feguš

Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Studio Nexus

Sodelujoči pri projektu: zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji